اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
آیت الله موسوی جزایری در جمع کارکنان و مدیران فولاد اکسین
امروز من به این افتخار می کنم و لذت می برم که در جمع کارکنان شرکتی هستم که در این شرایط سخت تحریم به صورت صد در صدی موجبات...


شوشان : آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان بمناسبت گرامیداشت نیمه شعبان در جمع کارکنان و مدیران شرکت فولاد اکسین حاضر شدند و به ایراد سخن پرداختند.

به گزارش شوشان ، وی در ابتدای بیانات خویش فرمودند : دشمنان اسلام کشور عزیزمان را درگیر تحریم های سرسختانه ای نمودند و جرم ما هم حمایت از مظلومین فلسطین و یمن و سایر بلاد اسلامی است، آنوقت ما حامی تروریست نامیده می شویم و کشورهایی که طرفدار اسرائیل اند، حامی حقوق بشر نام گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفتند: امروز من به این افتخار می کنم و لذت می برم که در جمع کارکنان شرکتی هستم که در این شرایط سخت تحریم به صورت صد در صدی موجبات قطع وابستگی به بیگانگان را فراهم نموده اند. ایشان افزودند : یکی از برنامه های حضور من در فولاد اکسین و آنهم همزمان با جشن میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، تقدیر از زحمات شما عزیزان بخاطر این عملکرد و پیشرفت خوبتان در ارتقاء تولید کشور بوده است. با همین اتحاد ، رفاقت و صمیمیت انشاا... در حفظ و ادامه این روند موفق و پیروز باشید. فولاد اکسین با تولید این محصولات مهم و استراتژیک خود توانست ایران را خود کفا نماید، لذا این کوشش عملی و علمی شما در نزد خداوند متعال اجر و پاداش دارد.

وی با اشاره به جلسه آتی خویش در حضور مقام معظم رهبری، عنوان کردند که گزارش فعالیتهای شما را خدمت معظم له ارائه خواهم نمود.

در ابتدای مراسم نیز قنواتی پس از تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان و عرض خیر مقدم حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز حضرت آیت الله موسوی جزایری در شرکت فولاد اکسین خوزستان، این روز را برای فولاد اکسین روز مبارکی قلمداد نمود. وی در ادامه گزارشی از وضعیت پیشرفت و عملکرد شرکت فولاد اکسین خدمت حضار ارائه نمود و گفت: علیرغم فوق پیشرفته بودن این کارخانه در سطح جهان، این شرکت در سالهای پس از افتتاح، بدون حضور هیچ کارشناس خارجی و توسط همین نیروهای جوان با میانگین سنی حدود ۳۴ سال به کار خود ادامه داده و حتی به قله های رفیع رسیده است و این در شرایطی بوده که تحریم های سخت بر علیه کشور ما اعمال شده بود.

وی افزود: این توفیقات در سایه توجهات حضرت حق و ایمان و توکل کارکنان زحمتکش شکل گرفته است. میزان تولید در سال گذشته با رشد ۷ درصدی مواجه بوده و برنامه تولید امسال هم ۱۳ درصد رشد نسبت به سال ۹۴ پیش بینی و برنامه ریزی شده است. قنواتی در ادامه اشاره ای داشت به اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ تا کنون حدود ۲۰ محصول جدید تولید شده است که عمدتا مربوط بوده به صنایع حساس و استراتژیک نفت ، گاز و پتروشیمی و طراحی کامل آن در داخل کشور انجام شده است.

قنواتی در ادامه گفت: این بومی سازی وقتی ارزشمند می گردد که برای حساس ترین صنایع کشور بوده و در این زمینه ها کشور را خود کفا نموده است. مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در ادامه گفت : با حمایت مسئولان داخل و تامین ورق های مورد نیاز پروژه های بزرگ کشور این امکان برای اکسین فراهم خواهد شد تا از طرح های توسعه ای خویش و فولاد سازی بهره برداری نماید و حداقل برای ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نماید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
comment
0
0
comment تو رو دیگه همه میشناسن [...] خبر میزاری قنواتی یه مدیر احمدی نژادی و حامی افراطه خبرشو پخش نکن و گرنه برخورددمیکنیم باهات وسلام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار