شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹

آرش قلعه‌گلاب

در نخستین هفته های آغاز به کار مجلس نهم اتفاق جالبی افتاد.ظاهرا نمایندگان مجلس برای تهیه مسکن در تهران با مشکل مواجه شده اند و به قول نماینده ی میاندوآب، نمایندگان تازه فهمیده اند مردم چگونه روزگار می‌گذرانند.

در ابتدا: بی تردید چندان نیایش پسندیده ای نیست که دعا و آرزو کنیم نمایندگان همچنان برای رهن و اجاره‌ی منزل در تهران با مشکل مواجه شوند و سرگردان! ولی شاید این جوری نمایندگان کمی بیشتر از ارائه ی یک طرح در کمیسیون اقتصادی، به فکر معیشت و فشار بر مردم باشند! البته از مردم هم عاجزانه می‌خواهیم که برای این دعا و آرزوی ما، از ته دل، آمین فراموش شان نشود!

در ادامه: بسیار خوشحال و خرسندیم که نمایندگان ملت هم بالاخره پای شان به دنیای واقعی مشکلات مردم باز شد،هرچند تا پیش از این هم نمایندگان مردم در مجلس، مدام با مشکلات مردم سر و کار داشته اند اما ظاهرا این مشکلات بیش از آن که واقعی بوده باشند، تصویبی و نظارتی بوده اند!

در میانه: می توانیم امیدوار باشیم که با برخورد نمایندگان به سد سکندر مسکن در تهران! بعد از این، آن ها همه ی توان خود را در کمیسیون اقتصادی برای سد شکنی قیمت ها بسیج کنند اما نمی توانیم چندان امیدوار باشیم که سد قیمت ها هم با فشار چند نماینده در کمیسیون اقتصادی به این راحتی ها بشکند ! مگر آن که تصور کنیم نمایندگان این کمیسیون قصد شان بیش از آن که الزاما تدبیری " تصویبی، نظارتی " باشد، تصمیمی " واقعی–ترتیبی " است!

باور کنید که خیلی گشتیم که به جای این واژه ی ترکیبی من درآوردی، ترکیب بهتری پیدا کنیم اما بهتر از این واژه برای اتخاذ تصمیم قاطع مسکنی نمایندگان، ترکیبی نیافتیم!

در پایان: در پایان این نوشتار،نمی دانیم باید خوشحال باشیم که مسکن گران شده است یا ناراحت اما از این که نمایندگان ملت بالاخره به مشکل مسکن برخورده اند را اصلا ناراحتی تلقی نکرده و امیدواریم که هر روز مشکلات این نمایندگان بیشتر و بیشتر شود! البته از نمایندگان هم می خواهیم که پیشاپیش این خواست بدخواهانه را خوش قلبانه پذیرا باشند! اصلا راستش را بخواهید دوست داریم که همین نماینده ی محترم، یک ماشین گاز سوز بخرد و یک راست برود بایستد آخر صف یک جایگاه سی ان جی ! به نظر شما کیف تان قمصور نمی‌شود وقتی بشنوید که: با رسیدن نوبت این نماینده برای زدن گاز سی ان جی، سی ان جی تمام شده است!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار