شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

شوشان: معاون دانشجویی دانشکده نفت آبادان در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از اعزام 25 دانشجوی پسر این دانشکده به عتبات عالیات خبر داد.

غلامحسین فربد اظهار کرد: دانشجویان پسر دانشکده نفت آبادان از تاریخ  24 تیرماه سال جاری به مدت یک هفته به زیارت عتبات عالیات در عراق مشرف می‌شوند.

وی افزود: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و جلوگیری از اتلاف وقت آنان همزمان با فصل تابستان، دانشکده نفت آبادان سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و عتبات عالیات را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

معاون دانشجویی دانشکده نفت آبادان تصریح کرد: همچنین 80 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشکده همزمان با ماه مبارک رمضان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به سفر زیارتی 80 نفر از دانشجویان به مشهد مقدس در ماه رمضان گفت: دانشجویان دختر و پسر دانشکده نفت در قالب دو کاروان مجزا و به مدت یک هفته به سفر زیارتی برون استانی اعزام می‌شوند.

فربد خاطرنشان کرد: دانشکده نفت با در نظر گرفتن تمهیداتی و به‌منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان دانشکده، از 15 خانواده این کارکنان نیز برای اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس دعوت کرده است.

وی اضافه کرد: کارکنان دانشکده نفت آبادان می‌توانند حداکثر چهار نفر از اعضای خانواده خود را برای این سفر به دانشکده معرفی کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در مجموع امکانات برای 60 نفر از اعضای خانواده‌های این کارکنان برای اعزام به مرقد ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) در ماه مبارک رمضان فراهم شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار