شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

شوشان : سرانجام پس از 8 سال تعلل در راه اندازی پل علوی توسط شهرداری اهواز که مستلزم گشایش مسیر از طریق برچیدن و ساماندهی بازار دستفروشان کیان بود در نتیجه تعامل و هم افزایی سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و شهردار کتانباف به خط پایان رسید. پیش از این برخی از مسئولان استانی بنا بر دلایل ناشی از تبعات اجتماعی آن از ساماندهی و برچیدن بازار غیربهداشتی کیان سر باز می زدند اما تلاش اجرایی شهردار اهواز و رایزنی های سید شریف حسینی خبر از آسفالت (مرحله پایانی عملیات اجرایی پل علوی) تا ماه آینده می دهد. این تجربه موفق که از هماهنگی و هم پوشانی مدیریت شهری اهواز و نمایندگان مردم در این شهر نشات گرفته است می تواند الگوی مناسبی در جهت حل مشکلات شهری و توسعه متوازن آن قرار گیرد.

با بهره برداری از پل روگذر علوی در ظرف ماه آینده مسیر بین خیابان انوشه نهضت آباد و 68 متری شهید هاتف (کیان) منتهی به جاده خرمشهر - اهواز کوتاه و ترافیک سبک خواهد شد.

گفتنی است این پروژه که از سال83 آغاز شده بود طی سال های گذشته به صورت نیمه تمام رها شده بود. در سال گذشته با تاکید منصور کتانباف شهردار اهواز، عملیات اجرایی این پروژه مجددا از سرگرفته شد و با نصب کامل عرشه پل، اینک به آسفالت رسیده است. معاون فني و عمراني شهرداري اهواز در این خصوص به ذره بین گفت: سهم 500 ميليون تومان استاني براي ساخت پل تامين شده و هزينه‌هاي پس از اين اجراي پل هم توسط شهرداري تامين مي‌شود. دهنوي گفت: اعتبار اوليه پروژه پل علوي يك‌ميليارد و 700 ميليون تومان برآورد شده بود و با توجه به تغيير كار و تاخير در ساخت، پيش‌بيني مي‌شود هزينه ‌نهايي اجرايي اين پروژه به 2،5 ميليارد تومان برسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار