اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
حاشیه نگاری شوشان از مراسم خانه مطبوعات خوزستان
تجلیل از افتخارآفرینان عرصه ی رسانه ای یکی از اهداف خانه مطبوعات است که در این مراسم از پنج نفر از همکاران مطبوعاتی که در جشنواره فرامرزی...


شوشان: جشن میلاد موعود عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و سالروز آزاد سازی خرمشهر توسط خانه مطبوعات خوزستان در سالن همایش های گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

 • این جشن با حضور و استقبال اصحاب رسانه برگزار شد و همایون یوسفی منتخب مردم اهواز ، حجت السلام میرعلایی و ... میهمان ویژه این مراسم بودند.

در ابتدای این برنامه ، موسیقی سنتی " گروه آوای گل ها " ، در سالن طنین انداز شد. خانم جوادی مجری برنامه با خواندن شعری در وصف حضرت مهدی (عج) اجرای خود را آغاز و در بین صحبت های مجری برنامه ، یوسفی منتخب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جشن حضور پیدا کرد .



پس از صحبت های مجری ، حجت الاسلام میرعلایی سخنگو و دبیر جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در خوزستان سخنرانی کرد و گفت که سوم خرداد متعلق به همه نسل های انقلاب اسلامی است. وی این را هم گفت که سوم خرداد یوم الله است و باید یاد آن را گرامی بداریم. نقش رسانه ها در این بین بسیار باارزش است. رسانه های استان باید حضوری پررنگ در همه مسائل از جمله مسائل زیست محیطی داشته باشند. متاسفانه به گفته مسئولین محیط زیست 100 هزار نخل در مدت کوتاهی از بین رفته و نشان دهنده وضعیت نامناسب خوزستان از منظر مسائل زیست محیطی ست. به فرموده امام خمینی (ره) خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد پس باید نگاهی ویژه به خوزستان و مردمش داشته باشیم.

حجت الاسلام میرعلایی در ادامه گفت: وظیفه اصلی رسانه، نقد صحیح و مطرح کردن مشکلات و رساندن آن به گوش مسئولین می باشد. وی همچنین خطاب به منتخبین جدید گفت: نمایندگان باید نماینده مردم در مجلس باشند نه نماینده مجلس بین مردم . باید با پیگیری های مستمر مشکلات مردم را حل کنند.


در پایان سخنان ، حجت السلام میرعلایی به شوخی به حاضرین گفت که همه فکر می کنند وقتی ما جایی شروع به صحبت میکنیم دیگر تمامی ندارد ولی بنده به همان ده دقیقه زمان خود بسنده کردم. (با خنده)

در حاشیه برگزاری این جشن ، از نفرات برگزیده اولین جشنواره فرامرزی مطبوعات تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود به  سید احمد موسوی ، پدرام طاهری ، شاهین بهرامی ، میلاد کارگر و شهرزاد امیری تقدیم شد.


 علیجانی مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان هدف از برگزاری این جشن را در راستای خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای جامعه مطبوعات برشمرد و گفت که این مراسم به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و همچنین گرامیداشت اعیاد شعبانیه برگزار شده است و بنای خانه مطبوعات حضوری فعال در همه عرصه هاست.

رضا علیجانی در ادامه افزود: تجلیل از افتخارآفرینان عرصه ی رسانه ای یکی از اهداف خانه مطبوعات است که در این مراسم از پنج نفر از همکاران مطبوعاتی که در جشنواره فرامرزی در استان ایلام شرکت کردند و مقام کسب نمودند تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی همچنین افزود: تاکنون سه اردو برای خبرنگاران در استان تدارک دیدیم و انشالله سعی خواهیم کرد با تشکیل کمیته ای ، روز خبرنگار امسال را هر چه باشکوه تر برگزار کنیم. وی در پایان این را هم گفت که در چند روز آینده آگهی عضو پذیری خانه مطبوعات را در نشریات منتشر خواهیم نمود.

در حاشیه این مراسم همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در پاسخ به سوال شوشان در ارتباط با انتقال آب کارون گفت: در حال حاضر حتا برای تامین آب شرب در استان مشکلاتی وجود دارد و انتقال آب از سرشاخه ها بی معنی است و مجمع نمایندگان خوزستان تمام اهرم های لازم و قانونی برای احقاق حقوق مردم را بکار خواهد بست. ابتدا باید نیازهای آشامیدنی، کشاورزی و محیط زیستی خوزستان تامین شود. نباید با کارهای غیر کارشناسی آینده استان را با خطر مواجه کنیم.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار