اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
آبادان - ایرنا - رقابت های جایزه بزرگ تنیس روی میز شهدای اروند با قهرمانی نیما عالمیان ورزشکار المپیکی ایران به پایان رسید.

پیمان ادیبی رییس اداره ورزش و جوانان آبادان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: این رقابت ها از روز چهارشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور 6 تنیس باز ملی پوش ایران، دو ملی پوش کره جنوبی و هشت تنیس باز برتر استان خوزستان در مجموعه ورزشی 1 شهریور آبادان آغاز شد.

وی اظهار داشت: در پایان این رقابت ها نیما عالمیان ورزشکار ایرانی راه یافته به المپیک 2016 برزیل در دیدار پایانی برابر نوشاد عالمیان دیگر ورزشکار راه یافته به المپیک با نتیجه 4 بر 2 پیروز و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

ادیبی افزود: افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان به همراه واحد مالمیری به صورت مشترک بر سکوی سومی قرار گرفتند. رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: سروش امیری نیا تنیس باز آبادانی و ملی پوش ایرانی که در لیگ دسته دوم آلمان حضور دارد عنوان چهارمی را کسب کرد.

وی افزود: حمیدرضا طاهر خانی نیز مقام پنجمی این مسابقات را بدست آورد. ادیبی سطح کیفی این رقابت ها را بالا توصیف کرد و اظهار داشت: این نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ کشور بود که با حضور تمامی ملی پوشان ایرانی و دو ملی پوش کره ای به میزبانی آبادان برگزار شد.

نیما و نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی، محمدرضا اخلاق پسند، میدیا لطف الله نسبی، مهران احدی، کیم کوانگ و کو چونگ به همراه هشت تنیس باز برتر استان خوزستان در این رقابت ها حضور داشتند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار