شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول از اجرای 280 طرح مشاغل خانگی و خوداشتغالی توسط مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت:با اجرای این طرح ها و اعطای تسهیلات بانکی 342 خانوار تحت پوشش این کمیته خودکفا شدند.

مهران خوشبخت در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر توجه به خودکفایی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های مددجوی این کمیته افزود: طرح استعداد سنجی خاوانده های مددجوی دزفول به منظور ارزیابی توانایی خانواده های زیر پوشش برای ایجاد مشاغل خانگی و خوداشتغالی از اردیبهشت امسال در دزفول اجرا شده است.

وی ادامه داد:در این طرح محدودیتی برای نوع فعالیت خانواده ها وجود ندارد و هر خانواده که شرایطی برای ایجاد شغل خانگی و یا خوداشتغالی فراهم کند به آن خانواده کمک شده و مورد حمایت قرار می گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول از ایجاد 280 طرح مشاغل خانگی و خود اشتغالی توسط مددجویان این کمیته در سال 1394 خبر داد و اظهار داشت: حمایت های کمیته امداد به خانواده های تحت پوشش به محض اعطای وام قطع نمی شود بلکه کمک های این کمیته تا اطمینان از سوددهی، توانایی بازپرداخت اقساط وام و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده ها ادامه دارد.

خوشبخت با اشاره به همکاری بانک ها با کمیته امداد برای اعطای تسهیلات به خانواده های تحت پوشش و در معرض آسیب افزود: حداکثر وام اعطایی به خانواده ها از منابع داخلی این کمیته 150 میلیون ریال است ضمن اینکه با توجه به نوع طرح امکان اخذ وام تا سقف 200 میلیون ریال از بانک ها نیز وجود دارد.

وی مبلغ وام اعطا شده به خانواده های تحت پوشش این کمیته برای ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی در پارسال را 36 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز برای سالجاری بر اساس شناسایی و برآورد اولیه هزینه به استان معرفی تا منابع لازم برای تامین مبلغ مورد نیاز تامین شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی در این شهرستان در آینده نزدیک تعداد زیادی از خانوارهای مددجوی این کمیته به خودکفایی و درآمد پایدار مناسب برسند.

خوشبخت خاطر نشان کرد: این طرح علاوه بر خانواده های تحت پوشش برای سایر اقشار آسیب پذیر نیز اجرا می شود. هفت هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول هستند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
comment
0
0
comment من مددجوی کمیته امداددزفولم.اما هنوز بعداز گذشت یکسال از ازدواجم،وام بلا عوض کمیته رابه من نداده اند.لطفآ راهنمایی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار