اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
منتخبان مردم در مجلس دهم در جلسات امروز بعد از ظهر خود، اعضای هیات رییسه شعب 15 گانه بررسی اعتبارنامه های نمایندگان را تعیین کردند.
 منتخبان مردم در مجلس دهم در جلسات امروز بعد از ظهر خود، اعضای هیات رییسه شعب 15 گانه بررسی اعتبارنامه های نمایندگان را تعیین کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدرضا تابش رییس شعبه یک شد؛ هم‌چنین صدیف بدری و سیدکاظم دلخوش به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه این شعبه انتخاب شدند. ناهید تاج‌الدین و محمد محمودی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمدقسیم عثمانی به عنوان سخنگوی شعبه یک انتخاب شدند.

سیدمهدی مقدسی نیز به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه یک تعیین شدند.

در شعبه دو نیز کاظم جلالی رییس شد؛ سیدهادی بهادری و داوود محمدی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه 2 شدند و کرم علی اسدی و محمد حسینی به عنوان دبیران اول و دوم و محمدباقر عبادی به عنوان سخنگوی این شعبه انتخاب شدند. محمد دهقان و محمدرضا پورابراهیمی هم به عنوان اعضای کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس و کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

بر اساس انتخابات شعبه 3 نیز، اسدالله عباسی رییس شد. هم‌چنین نصرالله پژمان‌فر و شادمهر کاظم‌زاده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه 3 برگزیده شدند.

عامر کعبی و علی کاظمی به عنوان دبیران اول و دوم و سیدمصطفی ذوالقدر به عنوان سخنگوی این شعبه انتخاب شدند. پاپی‌زاده و پورحسینی هم به عنوان اعضای کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

در شعبه 4 نیز محمدرضا کواکبیان رییس شد؛ شمس الله شریعت‌نژاد و محمود شکری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه چهار برگزیده شدند. فاطمه سعیدی و علی گل مرادی به عنوان دبیران اول و دوم و کمال الدین شهریاری به عنوان سخنگو انتخاب شدند. هم‌چنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی و اسماعیل شهریاری به عنوان اعضای کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس و کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

محسن کوهکن هم رییس شعبه 5 شد. در این شعبه، سلمان خدادادی و هدایت الله خادمی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه انتخاب شدند.

هم‌چنین منصور مرادی و مرتضی خاتمی به عنوان دبیران اول و دوم و غلام محمد زارعی به عنوان سخنگوی شعبه انتخاب شدند. احمدعلی کیخا عضو کمیسیون آیین‌نامه و ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون تحقیق مجلس شدند.

در شعبه 6 نیز هادی قوامی به عنوان رییس و هم‌چنین جلیل مختار و حمید گرمابی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه انتخاب شدند. هم‌چنین یحیی کمالی‌پور و اقبال محمدیان نیز به عنوان دبیران اول و دوم و هاجر چنارانی به عنوان سخنگوی شعبه 6 انتخاب شدند.

هم‌چنین محمود صادقی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و رضا شیران به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 6 تعیین شدند.

اعضای شعبه هفت نیز علیرضا محجوب را به ریاست انتخاب کردند؛ هم‌چنین فرید موسوی و همایون هاشمی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه انتخاب شدند.

شهاب نادری و نبی هزارجریبی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محسن بیگلری به عنوان سخنگوی شعبه هفت انتخاب شدند. مهدی شیخ به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و محمود عزیزی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه هفت تعیین شدند.

هم‌چنین غلامرضا تاجگردون به عنوان رییس و رحیم زارع و جلال محمودزاده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه 8 انتخاب شدند.

مهدی فرشادان و محمد فیضی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و فاطمه ذوالقدر به عنوان سخنگوی شعبه 8 انتخاب شدند.

هم‌چنین بهرام پارسایی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و محمدعلی وکیلی به عنوان عضو کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 8 تعیین شدند.

در شعبه 9 نیز حسن سلیمانی رییس شد؛ قاسم احمدی لاشکی و یونانن بت کلیا نواب اول و دوم هیأت رییسه شدند و معصومه آقاپور علی شاهی و عبدالله رضیان نیز به عنوان دبیران اول و دوم و قلی الله قلی‌زاده به عنوان سخنگوی شعبه 9 انتخاب شدند.

هم‌چنین فرهاد تجری به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و عزت الله یوسفیان ملابه عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 9 تعیین شدند.

علاءالدین بروجردی نیز رییس شعبه 10 شد. در این شعبه، حسن نوروزی و علی نجفی نواب رییس شدند.

هم‌چنین محمد نعیم امینی‌فر و سید حمایت میرزاده به عنوان دبیران اول و دوم و هادی شوشتری به عنوان سخنگوی شعبه 10 انتخاب شدند؛ حسین رضازاده عضو کمیسیون تحقیق و علیرضا رحیمی هم عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شدند.

در شعبه یازده هم بهروز نعمتی به عنوان رییس و عباس گودرزی و عدل هاشمی‌پور به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه انتخاب شدند.

هم‌چنین محمدرضا منصوری و رضا کریمی به عنوان دبیران اول و دوم و سکینه الماسی به عنوان سخنگوی شعبه یازده انتخاب شدند.

محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون تحقیق و محمد مهدی مفتح عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلش شدند.

جهانبخش محبی‌نیا هم به عنوان رییس و محمد وحدتی و سیدصادق طباطبایی‌نژاد به عنوان نواب اول و دوم هیأت رییسه شعبه دوازده انتخاب شدند.

زهرا سعیدی و یوسف داوودی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد خدابخشی به عنوان سخنگوی شعبه دوازده انتخاب شدند.

سید ابوالفضل موسوی هم عضوکمیسیون تحقیق شد و شهبازحسن پور بیگلری از سوی شعبه دوازده به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تعیین شد.

در شعبه سیزده هم سید جواد حسینی‌کیا رییس شد و اصغر مسعودی نایب رییس اول و ضیاء الله اعزازی ملکی به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند.

سید حسن حسینی به عنوان سخنگو، علی رستمیان دبیر اول و سمیه محمودی به عنوان دبیر دوم شعبه انتخاب شد و محمد کاظمی عضو کمیسیون تحقیق و غلامرضا کاتب نیز به عنوان نماینده در تدوین آیین نامه داخلی مجلس انتخاب شدند.

در شعبه چهارده هم اکبر رنجبرزاده رییس شد و محمد جواد کولیوند نایب رییس اول و پروانه مافی نایب رییس دوم شعبه انتخاب شدند.

براین اساس خدیجه ربیعی به عنوان سخنگو، رسول خضری دبیر اول و حسین هاشمی به عنوان دبیر دوم شعبه انتخاب شدند.

هم‌چنین پروانه مافی عضو کمیسیون تحقیق و علی اصغر یوسف‌نژاد به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس نیز انتخاب شدند.

احمد امیرآبادی هم رییس شعبه پانزده شد؛ سیدحسین افضلی و اکبر ترکی به عنوان نواب رییس و امیر خجسته منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی شعبه 15 انتخاب شدند.

هم‌چنین قاسم صائبی و احمد بیگدلی نیز به عنوان دبیران شعبه پانزدهم از سوی اعضا برگزیده شدند.

جمالی به عنوان عضو ثابت و طاهرخانی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و اکبری به عنوان نماینده در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس انتخاب شدند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار