شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان از برگزاری یادواره مهندس شهید علی احمد المؤمن و شهدای بحرین در اهواز خبر داد.

مسعود خاکی اظهار کرد: به منظور حمایت معنوی از مبارزات مردم و شهدای مظلوم بحرین این یادواره با حضور مبارزان و شخصیت‌های بحرینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره در فضای بیداری اسلامی و بزرگداشت شهدای نهضت‌های جهانی اسلام در راستای تحقق جامعه مهدوی به صورت فرا ملی انجام خواهد شد.

دبیر یادواره مهندس شهید علی احمد المؤمن و شهدای بحرین در ادامه به بیان برنامه‌های بزرگداشت شهدای نهضت جهانی اسلام پرداخت و گفت: این یادواره روز پنج شنبه 22 تیر ماه از ساعت 9 تا 12 صبح در اهواز، دانشکده نفت از سوی سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان برگزار می‌شود.

خاکی ادامه داد: آیت‌الله شیخ عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای‌نگهبان قانون اساسی در این یادواره به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی به حضور برخی از شخصیت‌های مبارز بحرینی در این یادواره اشاره کرد و اظهار داشت: در یادواره مهندس شهید علی احمد المؤمن و شهدای بحرین در اهواز آقای سید یاسین الموسوی از مبارزان بحرینی نیز سخنرانی خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان خوزستان از دکلمه خوانی یکی از جوانان انقلابی بحرین خبر داد و خاطرنشان کرد: این یادواره با پیام  سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین و مداحی حاج احمد طرفی از مداحان استان خوزستان در فضایی معنوی برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار