اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
  حین بازی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در قالب رقابت فینال جام حذفی، یکی از هواداران استقلال تهران روی سکوها دچار حمله قلبی شد.

در دقیقه 64 دیدار استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان، هوادار استقلالی به دلیل استرس زیاد بیهوش شد. پس از چند دقیقه تماشاگران این فرد بیهوش را به پیست تارتان ورزشگاه منتقل کردند و تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه پس از حمله قلبی هوادار خوزستانی استقلال تهران به احیای وی پرداختند.

*** تعدادی از تماشاگران خوزستانی در حاشیه برگزاری فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران، موسیقی محلی این استان را می نواختند.

تماشاگران خوزستانی یکشنبه شب با نواختن موسیقی محلی، شور و شوق وصف ناپذیری را در گوشه ای از ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر به وجود آورده بودند. 

* خسرو حیدری و سجاد شهباز زاده بازیکنان تیم استقلال که به دلیل محرومیت فینال جام حذفی را از دست داده بودند با حضور در جایگاه خبرنگاران، نظاره گر بازی بودند.

* هاشم بیک زاده هافبک تیم ذوب آهن که به دلیل مصدومیت در فهرست این تیم حضور نداشت، در نیمه نخست ایستاده از کنار نیکمت ذوب آهن بازی را تماشا کرد.

* در بین دو نیمه بازی، از تعدادی فرزندان شهدای خوزستان، پیشکسوتان فوتبال و دو تن از جانبازان جنگ تحمیلی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

* اعتراض های مکرر یحیی گل محمدی در اواسط نیمه نخست باعث شد تا علیرضا فغانی داور میدان، تذکر جدی به سرمربی ذوب آهن بدهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار