اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
میهمان دیشب برنامه 90 از کسانی گفت که می خواستند مجیدی را سرمربی استقلال کنند. یحیی گل محمدی هم دیگر مهیمان برنامه بود و البته رشید مظاهری. در این برنامه در مورد واگذاری نفت تهران هم صحبت شد.
فینال جام حذفی تنها دلیلی بود که برنامه نود می توانست یک هفته دیگر هم برگزار شود. فینالی که با قهرمان نشدن استقلال در آن داستان ها و حاشیه هایی زیادی در تیم تهرانی به وجودآمد.

به گزارش عصرایران، پرویزمظلومی در این برنامه میهمان بود و از تلاش هایی افشاگری کرد که سعی داشتند مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب کنند. یحیی گل محمدی هم دیگر مهیمان برنامه بود و البته رشید مظاهری. در این برنامه در مورد واگذاری نفت تهران هم صحبت شد.

 آخرین برنامه نود این فصل به بررسی کامل فینال جام حذفی و قهرمانی ذوب آهن، عکس العمل های سپاهانی ها به صحبت های جنجالی نویدکیا و گفتگوی ویژه با حضور پرویز مظلومی، یحیی گل محمدی و رشید مظاهری می پردازد.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت هفدهمین سال برنامه نود امشب به پایان می رسد و دو ماه دیگر با شروع لیگ جدید در خدمت شما خواهیم بود.

نظرسنجی برنامه امشب به انتخاب بهترین مربی فصل گذشته اختصاص دارد و بینندگان باید از بین برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، پرویز مظلومی و عبدالله ویسی یک نفر را به عنوان بهترین مربی فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب کنند.

فردوسی پور در توضیح گزینه های نظرسنجی گفت برانکو ایوانکوویچ تیمش را نایب قهرمان کرد، امیر قلعه نویی تیمش را از وقتی گرفت متحول کرد، یحیی گل محمدی در لیگ خوب نبود ولی در برنده شدن جام حذفی متخصص شده، پرویز مظلومی با تیمش سهمیه لیگ قهرمانان را گرفت و عبدالله ویسی کسی که فکرش را نمی کرد تیمش را قهرمان کند. فرهاد کاظمی و علیرضا منصوریان هم می توانستند بین گزینه ها باشند که اتاق فکر برنامه به این نفرات رسیدند.

کلپی از خلاصه آنچه در برنامه دهم خرداد نود خواهیم دید پخش شد. پس از این فردوسی پور گفت ابتدا در خدمت پرویز مظلومی خواهیم بود و سپس یحیی گل محمدی به برنامه می آید و در انتها میزبان رشید مظاهری خواهیم بود. ضمنا در مورد مسئله لیگ دو و شائبه ای که درباره نتیجه عجیب هفته آخر آن در بازی اکسین اتفاق افتاد هم صحبت می کنیم.

مجری برنامه نود در ادامه گفت امشب سه ساعت و خرده ای در خدمت شما خواهیم بود و سعی کنید با ما بمانید، بعد از آن دو ماه از دست ما راحت خواهید بود و راحت خواهند بود!

پس از آن ۱۵ رکوردی که در لیگ پانزدهم شکست یا بهبود یافت به نمایش گذاشته شد.

 قسمت دوم گزارش های  آماری این برنامه به آمارهای اختصاصی هر تیم در لیگ اختصاص داشت.

در ادامه اثرگذاری تغییرات انجام شده روی نیمکت مربیان در لیگ بررسی شد.

سپس عملکرد گزینه های نظرسنجی امشب مرور شد.

 گزارش ویژه نود از شهر خرمشهر و گفتگو با مردم آن به بهانه برگزاری فینال جام حذفی در این شهر پخش شد.

آیتمی که در برنامه گذشته درباره روز ملی مبارزه با دخانیات پخش شده بود در برنامه این هفته نود هم بازپخش شد. فردوسی پور گفت هفته گذشته پس از پخش این گزارش یکی از دوستان ما گفت یکی از آشنایانش سفره خانه داشته و در حالی که قبلا روزانه برای ۵۰ نفر قلیان سرو می کرده فردای آن روز فقط ۱۰ نفر مشتری داشته است و اگر همین یک اثر را گذاشته باشیم ثواب خودمان را برده ایم.

 پرویز مظلومی به عنوان اولین مهمان برنامه به استودیو آمد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته قبل به کمک او انجام شد.

گزارش حواشی پیش از بازی استقلال - ذوب آهن در ادامه روی آنتن رفت.

پرویز مظلومی صحبت های جنجالی در این برنامه مطرح کرده و در بخشی از آن گفت بعد از این که دربی را باختیم یکی از بازیکنان بزرگ تیم همراه یکی از اعضای باشگاه شبانه به منزل فرهاد مجیدی رفتند و تا ۴ صبح از او خواهش می کردند که سرمربی استقلال شود اما فرهاد از مکتب استقلال است و این پیشنهاد را قبول نکرد.

مظلومی در پاسخ به این که آیا الان سرمربی استقلال است یا خیر گفت: من جزئی از مکتب استقلال هستم و زندگی ام را برای این تیم گذاشته ام و میراث خور این تیم نیستم، هر وقت خواسته اند آمده ام و هر وقت نخواستند رفتم؛ هنوز از ۴ سال پیش طلب دارم ولی با تیم قرارداد دو ساله دارم و استعفا نمی دهم چون طبق برنامه ام جلو رفته ام و فقط علت افت استقلال را مصدومیت ها و کمبود بازیکن می دانم و البته باید کادرفنی را هم تقویت می کردیم. سه هدف در این فصل داشتیم که کسب سهمیه، جوان کردن تیم و آشتی دادن با هواداران بود که به هر سه رسیدیم.

 در میانه صحبت با مظلومی از ۹۰ تا ۹۰ با موضوع حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که شامل قسمت های زیر بود: 
مشکل استادیوم در تبریز برای تراکتورسازی با صعود ماشین سازی به لیگ برتر
جشن صعود عجیب و پرحادثه تیم فومن از دسته سوم به لیگ دسته دوم کشور
تشکیل جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و واکنش به مذاکره با جلال حسینی
پیوستن پیام صادقیان به ماشین سازی و کولیبالی به سپاهان
سرنوشت نفت تهران بعد از تصمیم به واگذاری

 مصاحبه ای با مهدی تاج درباره سرنوشت انتقال نفت تهران پخش شد که رئیس فدراسیون با انتقال امتیاز این تیم از تهران اعلام مخالفت کرد.

ساعت ۰۰:۱۴ بامداد برای اولین بار نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر ، برانکو ایوانکوویچ با ۶۲ درصد اول بود و پس از او عبدالله ویسی با ۲۶ درصد، امیر قلعه نویی با ۵ درصد و یحیی گل محمدی و پرویز مظلومی با ۳ درصد قرار داشتند.

 دقایق پایانی بازی فینال جام حذفی همراه با جشن قهرمانی ذوب آهن و شادی بازیکنان این تیم از نگاه متفاوت دوربین نود پخش شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به استودیو نود آمد و گفتگو با مربی قهرمان جام حذفی آغاز شد.

تیم منتخب فصل لیگ برتر بر اساس نمرات تیم آنالیز سایت برنامه نود اعلام شد:

 قرعه کشی ۹ میلیونی نفراتی که در بیش از ۸۰ درصد برنامه های فصل شرکت کرده بودند با کمک یحیی گل محمدی انجام شد.

مصاحبه خلیلیان و فرکی مدیرعامل و سرمربی سابق سپاهان در واکنش به صحبت های جنجالی محرم نویدکیا در برنامه هفته گذشته نود پخش شد.

 کلیپی از عکس العمل های محمدرشید مظاهری پخش شد و دروازه بان ذوب آهن به عنوان آخرین مهمان ویژه به برنامه این هفته نود آمد.

آنالیز مسابقه کسل کننده فینال جام حذفی بین ذوب آهن و استقلال پس از انجام بخش اول گفتگو با مظاهری پخش شد

 فاصله زمانی بین نیمه نهایی و فینال جام حذفی بین ایران و سایر لیگ های جهان مقایسه شد.

بخش دوم مخالفان نویدکیا، ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال اصفهان، چرخابی پیشکسوت اصفهان، کفعمی عضو سابق هیئت مدیره سپاهان بودند، که صحبت های آنان پخش شد.

 رضا غیاثی روی آمد و کارشناسی داوری فینال جام حذفی انجام شد: برای خطا روی تبریزی در ابتدای بازی داور باید به عمران زاده کارت زرد می داد. نشان دادن کارت زرد به میثم مجیدی به خاطر زدن استوک به سر بازیکن ذوب آهن کافی بود چون برخورد حادی پیش نیامد. پنالتی استقلال درست بود و مدافعان ذوب آهن اجازه عبور بازیکن استقلال را ندادند. کارت زرد به بازیکن ذوب آهن به دلیل بالا آوردن کف پا در نیمه دوم کافی بود. ولید اسماعیل باید دو کارت زرد متوالی به دلیل زدن علیرضا رمضانی می گرفت و اخراج می شد.

حرکات تکنیکی برتر فصل پخش شد که از سوی بازیکنان زیر انجام شده بود:
مهدی طارمی(پرسپولیس) داریوش شجاعیان(گسترش فولاد، ۳ بار) ساسان انصاری(فولاد، ۲ بار) عباس بوعذار(نفت تهران) سروش رفیعی(تراکتوسازی، ۲ بار) حیکم نصاری(استقلال خوزستان) پیام صادقیان(صبا)، محمد انصاری(پرسپولیس) وریا غفوری(سپاهان) علی فاطمی(راه آهن) امیرحسین صادقی(صبا) امید عالیشاه(پرسپولیس) محمد ابراهیمی(گسترش فولاد) احمد نورالهی(پرسپولیس) ارسلان مطهری(نفت تهران) فرید کریمی(صبا) فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)

مسابقه تراکتورسازی برابر النصر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منجر به حذف نماینده ایران در تبریز در ادامه به پخش رسید.

در انتهای برنامه علی لطیفی سرمربی اکسین البرز روی خط تلفنی آمد و درباره شکست عجیب و غریب این تیم با شش گل برابر نفت امیدیه در هفته آخر لیگ دسته دوم صحبت کرد. همزمان با صحبت های لطیفی فیلم بازی مشکوک بازیکنان این تیم هم به تصویر کشیده شد.

آخرین برنامه نود فصل ساعت ۱:۴۸ بامداد یازدهم خرداد با نمایش نتایج نظرسنجی به پایان رسید. در انتهای این برنامه با شرکت یک میلیون و ۶۷۷ هزار نفر برانکو ایوانکوویچ با ۶۲،۸ درصد آرا عنوان بهترین مربی فصل را کسب کرد و پس از او عبدالله ویسی با ۲۵،۳ درصد دوم شد و امیر قلعه نویی با ۴،۹، یحیی گل محمدی با ۳،۵ و پرویز مظلومی هم با ۳،۵ درصد آرا سوم تا پنجم شدند.

برنامه بعدی نود حدود دو ماه دیگر با شروع فصل جدید لیگ برتر روی آنتن خواهد رفت.  ممنون از این که در طول این فصل گزارش های ما را دنبال کردید.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار