شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
یک واحد صنعتی روز سه شنبه در شهرک صنعتی شماره سه اهواز با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر عامل شهرک صنعتی استان خوزستان در آئین بهره برداری از این واحد بیان کرد: شرکت پیمان پرس اهواز در ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی فعالیت دارد و میزان اشتغال در این شرکت بر اساس جواز تاسیس 131 نفر و بر اساس میزان پروانه بهره برداری 80 نفر است.

اخلاق محمدیان افزود: میزان سرمایه گذاری در این شرکت شش میلیارد ریال است و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده است. وی ظرفیت اسمی این واحد را دو هزار تن انواع قطعات و تجهیزات صنعتی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت های شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: این واحد در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع احداث شده است. علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه خود به خوزستان صبح امروز از شهرک صنعتی شماره سه و گنج اهواز دیدن کرد و قرار است در نشست اقتصاد مقاومتی در محل استانداری خوزستان حضور یابد.

وی همچنین ظهر امروز به شهرستان های آبادان و خرمشهر سفر می کند و از شهرک های صنعتی این دو شهرستان دیدن، و دو واحد تولیدی را در آبادان کلنگ زنی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار