شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۰

شوشان / صادقی : امام جمعه موقت شهرستان هندیجان گفت:25 تیر ماه آغاز هفته بهزیستی را به کارمندان و کسانی که به نحوه ی با بهزیستی مرتبط است تبریک میگوییم . سازمان بهزیستی از زمان تأسیس خدمات زیادی به قشر کم درآمد ارائه داده است.

حجت السلام جعفربنی سعید در خطبه های نمازجمعه گفت: بهزیستی در بخش امور اجتماعی،امور توان بخشی، فرهنگی و پیشگیری خدمات قابل توجهی ارائه داده اما حمایت دولت از این سازمان ضعیف است و گرانی هم مزید بر علت شده البته امکانات بهزیستی محدود می باشد. وظیفه ما نمازگزاران که خودرا شیعه میدانیم طبق حدیث شریف پیامبر گرامی(ص) که فرموده است(( کسی که از همسایه خود خبر نداشته باشد مسلمان نیست)) لذا خیرین باید با این سازمان همکاری کنند و باری از دوش این سازمان بردارند.

وی در ادامه گفت:روز تأمین بیمه اجتماعی را هم در پیش داریم و ما با این سازمان آشنایی کامل داریم و البته این سازمان خدمات با ارزش زیادی تقدیم کرده است و می دانیم که سازمان تأمین اجتماعی بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

امام جمعه موقت در پایان افزود:امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما کمرنگ شده است،متأسفانه بعضی از صاحبکاران چه شخصی و چه دولتی کارگران و کارکنان خود را بیمه نکرده اند و اگر بیمه هستند با وجود شاید 60 سال سبقه کار بیشتر از 2 سال حق بیمه برای آنها پرداخت نکرده است این مسئله حق الناسی بر گردن آنها که باید جواب گو خداوند و خلق الله باشند و خطاب من به آنها این است که هر چه سریعتر نسبت به حل این موضوع اقدام نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار