اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
فرماندار شهرستان شوش گفت: طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا همزمان با حلول ماه مبارک رمضان با 13محور اساسی از جمله محفل انس با قرآن،اطعام ایتام و نیازمندان،برگزاری جشن نیکوکاری و گلریزان در این شهرستان اجرا می شود.

رضا نجاتی در جلسه هماهنگی استقبال از ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تشریح طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی و دینی موجود در ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را برد.

وی گفت: طرح بوسه برپیشانی ماه خدا به منظور بهره مندی بیشتر مردم از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه مبارک در شهرستان شوش اجرا می شود. 

وی بر همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت های مذهبی و اعتقادی شهرستانبا هدف بهره مندی هر چه بیشتر از ویژه برنامه های این ماه مبارک تاکید کرد.
نجاتی خواستارحفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان شد و گفت: این امر یک تکلیف و وظیفه ی عمومی برای همگان می باشد .

فرماندارشهرستان شوش گفت: تامین ارزاق و رصد نرخ کالاهای ضروری در این ماه و مبارزه با گرانفروشی از اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی ادامه داد:ستاد تنظیم بازار با تشکیل گروه های بازرسی و نظارتی از سوی اداره صنعت معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی واتاق اصناف علاوه بر بازرسی،به وضعیت واحدهای صنفی در سطح شهرستان شوش رسیدگی کنند.

نجاتی بر برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان در مناطق حاشیه ای شهر همچنین در روستاها تاکید کرد و گفت:با اعزام مبلغ برنامه های فرهنگی و قرآنی به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان در این مناطق برگزار شود.

وی نظافت ، زیباسازی و نورپردازی معابر عمومی ، برگزاری جشن استقبال از ماه رمضان، آذین بندی و چراغانی مساجد ،جشن گلریزان ،سرکشی به فقرا و ایتام ، برپایی ایستگاه افطار ، تفسیر قرآن ،مسابقات فرهنگی هنری و اجتماعی ،مسابقات ورزشی و نمایشگاه قرآنی را از جمله برنامه های شاخص این طرح درماه مبارک رمضان عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار