اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
 فرماندار شهرستان شوش ایمن سازی جاده سراسری اهواز - شوش از پر ترددترین جاده های ارتباطی شمال خوزستان را ضروری دانست و گفت:در خصوص تعیین حریم این جاده نیز لازم است اقدام لازم صورت گیرد.

به گزارش شوشان ، رضا نجاتی در نشست بررسی و تعیین حریم راه های شهرستان شوش با حضور رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ، پلیس راهور استان، جمعی از فرماندهان انتظامی خوزستان و مسئولان شهرستان شوش به قرار گرفتن بخشی از جاده ترانزیتی اهواز ، اندیمشک در محدوده شهرستان شوش اشاره کرد و گفت:با توجه به تردد کاروان های راهیان نور ، مسافران نورزی همچنین گردشگران خارجی نیاز است تا حوزه اختیارات و وظایف هر یک از ادارات راه و شهرسازی و شهرداری شوش در این خصوص مشخص شود.

وی گفت: تعداد زیاد تلفات جاده ای ناشی از تصادف در این محور ایجاب می کند تا دستگاه های متولی امر ، نظارت بیشتری را در خصوص ایزوله کردن این جاده ی ترانزیتی به عمل آورند. وی تلاش صورت گرفته شورای ترافیک شهرستان شوش در ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: تعیین یک نهاد به عنوان متولی امر نگهداری و ایمن سازی این محدوده مهم می باشد.

فرماندار شهرستان شوش گفت:مقرر گردید تا کارشناسان پلیس راه ، راه و شهرسازی ظرف مدت یک هفته نسبت به بررسی نواقص و معایب 5 کیلومتر اصلی این جاده و رفع آنها اقدام و همچنین این جاده پس از رفع نواقص در حوزه اختیارات اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش قرار گیرد.

سرهنگ فاطمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز هدف از برگزاری این نشست را تفکیک حوزه اختیارات شهرداری و اداره راه و شهرسازی به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی عنوان کرد.

وی گفت: بررسی های میدانی در این خصوص صورت گرفته است و با تفکیک این محدوده شاهد کاهش تلفات جاده ای خواهیم بود. جاده ترانزیتی اندیمشک - شوش - اهواز به طول 150 کیلومتر از جاده های ترافیکی شمال خوزستان بوده که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر از جنوب به مرکز کشور دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار