شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
دو طرح عمرانی و فرهنگی روز سه شنبه با حضور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، شهردار آبادان و جمعی از مسئولان شهری آبادان به بهره برداری رسید.

محمودرضا شیرازی در آیین افتتاحیه این دو طرح گفت:برای ساخت، تجهیز و راه اندازی 'بازار هنر آبادان' در زمینی به مساحت 500 متر مربع و 25 غرفه 10 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شد. 
وی اظهار داشت:در بازار هنر آبادان که به عرضه صنایع دستی، محصولات بومی و محلی اختصاص یافته است برای 50 نفر اشتغالزایی مستقیم و 100 نفر نیز غیر مستقیم ایجاد شده است.
شیرازی تصریح کرد: آبادان در کشور معروف به قلب هنر است و جای خالی بازار هنر در این شهر احساس می شد که از این رو با حمایت شواری اسلامی شهر آبادان احداث آن در دستور کار قرار گرفت.
شهردار آبادان همچنین در آیین بهره برداری از فرهنگسرای محله در منطقه کفیشه این شهر، گفت:برای نوسازی و بهره برداری از این مکان 500 میلیون ریال از سوی شهرداری آبادان هزینه شد.
وی گفت:فرهنگسرای محله با هدف برقراری ارتباط با پایین ترین سطوح در محله های شهری شامل کانون شهروندان خبرنگار، کانون استعداد پروری در محله ها، کانون نقاشی و خوشنویسی، کانون عکاسی و نمایش، کانون ادبی محله و کانون فرهنگی و کانون ورزش یاران راه اندازی شده است. 
شهرداری آبادان گفت: با توافق صورت گرفته با سازمان منطقه آزاد اروند و اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار، قرار است پنج فرهنگسرای محله در مناطق سه گانه شهری آبادان احداث شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار