شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۲

مسئولان خیلی محترم، خیلی دلشان می خواهد که قیمت مرغ را کاهش دهند ولی نمی دانند که چطور باید چنین کاری کرد؟ آیا باید مرغ ها را تهدید کرد؟ آیا باید تخم مرغ ها را تشویق کرد؟ آیا باید خروس ها را تقویت کرد؟...واقعا چه باید کرد؟!

این روزها در حالی مسئولان هر روز بیشترتر از دیروز، بدون هیچ خجالتی وعده ارزانی را در مقابل گرانی مطرح می‌کنند که وضعیت قیمت ها در بازار لجام‌گسیخته شده و قیمت مرغ بار دیگر رکورد شکسته و در اهواز قیمت آن از مرز 7000 تومان گذشته است.

واقعیت این است که بعد از هفت سال باید اعتراف کرد که اقتصاد علم است و نه یک نوع بازی! برای همین هم گویا عزیزان زحمتکش ، بی خیال اقتصاد شده اند و سعی دارند شتر گرانی را که در خانه همه مردم خوابیده و بیدار هم نمی شود، ندیده بگیرند. شتر دیدی، ندیدی! و برای اینکه حواس بقیه را هم از موجودی به این بزرگی پرت کنند ، همگی با هم تصمیم گرفته اند در حوزه های دیگری که در آنها هم هیچ سررشته ای ندارند، به حرف زدن و نظریه پردازی بپردازند؛ بالاخره از بیکاری و دست روی دست گذاشتن که بهتر است! حالا با این اوضاع و احوال برای مسئولان خیلی زحمتکش چه راه دیگری باقی مانده تا حواس مردم را یک سال دیگر، فقط یک سال دیگر پرت کنند و دولت را به دیگری واگذار کنند و از همه عالم و آدم هم طلبکار شوند؟!

سوال سختی است ولی نگران نباشید، حتما مسئولان زحمتکش برای آن جوابی عملی پیدا خواهند کرد. فقط قدر مسلم این است که گرانی به امان خدا رها شده و فعلن گویا کار موثری صورت تگرفته است تا غول آزاد شده گرانی به شیشه اش برگردانده شود!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار