اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
خبرگزاری فارس نوشت: شهردار آبادان به دلیل آنچه که غیبت مکرر و رها شدن پروژه‌های عمرانی شهر عنوان شده در آستانه برکناری قرار گرفته است.

 با طرح سئوال 10 عضو شورای اسلامی شهر از محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در خصوص غیبت‌های مکرر و همچنین عدم تحقق برنامه‌ها و بلاتکلیفی پروژه‌های عمرانی و افزایش روزافزون گلایه شهروندان از عملکرد شهرداری، شهردار آبادان در اقدامی سئوال برانگیز به جای حضور و پاسخ‌گویی به سئوالات اعضای شورای شهر، بروشور تبلیغاتی شهرداری که تنها عکس پروژه‌های و اقدامات گذشته شهرداری در آن درج شده را به این شورا فرستاد که این موضوع اعتراض اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر را به دنبال داشت.

با این حال قرار است جلسه استیضاح شهردار آبادان فردا رسماً برگزار شود.

عبدالحسین مکوندی نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تأیید این خبر اظهار کرد: در یک سال گذشته روند عملکرد شهردار آبادان رضایت بخش نبوده و شهر به حال خود رها شده است.

وی افزود: شهردار آبادان ظاهراً پیش از این فقط برای رفتن به مجلس برنامه‌ریزی کرده بود، زیرا بعد از مخالفت با استعفای انتخابات وی توسط شورا اساساً انگیزه فعالیت از وی سلب شد و غیبت‌های مکرر و عدم پاسخگویی به سئوالات اعضای شورا روند نامناسبی را در شهرداری ایجاد کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: متأسفانه شهردار آبادان هر بار که بحث استیضاح و سئوال اعضای شورا مطرح می‌شود به تکاپو می‌افتد و اقدام به مانورهای تبلیغاتی در شهر می‌کند که این یک فریب‌کاری است.

مکوندی اظهار داشت: در حال حاضر 9 عضو شورای شهر با برکناری محمودرضا شیرازی موافق هستند و فردا جلسه استیضاح وی برگزار می‌شود.

وی گفت: بلافاصله بعد از رأی‌گیری و برکناری شهردار، سرپرست شهرداری تا تعیین شهردار جدید انتخاب می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار