شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
شوشان: همن کامل مدافع تبریزی تیم فوتبال فولاد خوزستان به جمع ماشین سازان ملحق شد تا لیگ شانزدهم را با پیراهن سبز این تیم در میادین ظاهر شود.

این بازیکن 30 ساله که جزو بازیکنان پرورش یافته این تیم با سابقه است، پس از توافق با مدیرعامل باشگاه قرارداد رسمی خود به مدت یک فصل را با تیم ماشین سازی به امضاء رساند.

کامل از محصول های انجمن علمی فوتبال (آکادمی) و تیم های پایه ماشین سازی است که پیشتر در تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان هر کدام دو فصل بازی کرده است. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در راستای بومی گرایی و جذب بازیکنان آذربایجانی، پیش از این با پیام صادقیان، احمد امیرکامدار، حبیب گردانی، رامین قربانی و فردین عابدینی بازیکنان تبریزی تیم های صبای قم، ذوب آهن، سپاهان، نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی قرارداد بسته است.

تیاگو سانتوس دروازه بان برزیلی، مهیار نوری و علی ارجمندیان نیز پیشتر به جمع شاگردان خطیبی پیوسته اند. ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم آذربایجان پس از 20 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل گذشته، به لیگ برتر راه یافته است.

شهرداری تبریز حمایت کننده مالی این تیم پرهوادار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار