شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم های فوتبال خلیج فارس خونسرخ بندرعباس و تیم ملی حفاری اهواز را به دلیل تخلف در بازی مقابل هم، به جریمه محکوم کرد.

دیدار تیم های فوتبال خلیج فارس خونسرخ و ملی حفاری اهواز در چهارچوب رقابتهای هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال در تاریخ هیجدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد و در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

کمیته انضباطی به دلیل تخلفات تماشاگران تیم خلیج فارس خونسرخ در این دیدار مبنی بر فحاشی به داوران، رفتار زننده، حمله ور شدن تعدادی از تماشاگران به داخل زمین و مضروب شدن داور از سوی توپ جمع کن ها، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی، این تیم را به برگزاری 3 مسابقه به عنوان میزبان بدون حضور تماشاگر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. طبق اعلام کمیته فدراسیون این رای قابل تجدید نظر است.

این کمیته منصور مبارکی بازیکن تیم خلیج فارس خونسرخ را به خاطر اعتراض به داور به علت تشنج در مسابقه طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. گفتنی است، به خاطر اعتراض جواد عباس، بازیکن تیم خلیج فارس خونسرخ به داور بازی، وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

همچنین عبدالرضا بویز علی، مربی تیم خلیج فارس خونسرخ به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

براساس نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قدرت الله غلامی، سرمربی تیم ملی حفاری اهواز به دلیل رفتار زننده و اهانت به نماینده فدراسیون به دو جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد خمیسی، مربی تیم ملی حفاری اهواز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جواد خسروی، سرپرست تیم ملی حفاری اهواز نیز به دلیل رفتار زننده و اهانت آمیز به نماینده فدراسیون طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی به جز در دو مورد، قطعی اعلام شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار