شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
شوشان: شورای شهر آبادان پس از استیضاح و برکناری شیرازی ، در فراخوانی از کسانی که شرایط تصدی شهرداری آبادان را دارند دعوت کرد تا مشخصات و کارنامه مدیریتی خود را در سایت شورای شهر وارد نمایند.

به گزارش شوشان ، پس از این فراخوان و طبق گفته های رئیس شورای شهر آبادان ، تاکنون 16 نفر برای تصدی مدیریت شهری ثبت نام کرده اند. 

در همین زمینه سید فیاض موسوی رئیس شورای شهر آبادان به شوشان گفت: پیرو جلسه ای که در شورای شهر برگزار شد مهمترین فاکتورها و خصوصیات شهردار جدید آبادان تهیه و پس از انتشار فراخوان در رسانه های مختلف ،  تاکنون 16 نفر برای  نشستن بر روی صندلی شهرداری آبادان ثبت نام نموده اند.

وی در ادامه گفت : در میان این 16 نفر افرادی با سوابق اجرایی و تحصیلات  مختلف وجود دارند،که بعضی از آنان سوابق شهرداری در برخی شهرهای استان  خوزستان را نیز دارا هستند.

 سید فیاض موسوی افزود: مردم فهیم آبادان مطمئن باشند ما حتی یک روز را برای انتخاب شهردار جدید آبادان از دست نمی دهیم و طبق جدول زمان بندی اعلام شده در فراخوان اقدام می کنیم . 

طبق گفته های رییس شورای شهر آبادان ، مهلت ثبت نام همچنان باقی است و افراد حائز شرایط می توانند با مراجعه به سایت شورای شهر یا شهرداری آبادان می توانند ثبت نام نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار