شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: بررسی بهداشتی بودن آب در شهرستان آبادان باعث شده تاکنون سه مورد آلودگی در آب اهالی این شهرستان مشاهده شود.

مرتضی جعفری در گفتگو با  مهر اظهار کرد: بررسیهای انجام شده توسط مرکز بهداشت شهرستان آبادان نشان می دهد از 62 واحد کلی اندازه گیری شده توسط این مرکز دو مورد آلودگی در منطقه شطیط مشاهده شده است.

وی افزود: البته موارد آلودگی و شوری آب با آغاز فصل تابستان شدت بیشتری به خود می گیرد زیرا در این فصل از سال باران نمی بارد وی این کار باعث افزایش آلودگی ها و بیماری ها می شود.

رئیس مرکز بهداشت آبادان تصریح کرد: میزان شوری آب سنجیده شده با هدایت الکتریکی در مناطق شهری تا روزهای اخیر بین هزار و 620 تا دو هزار و 550 واحد میکروموس بر سانتیمتر بوده است که این مقدار نشان از روندی صعودی در شوری آب شهرستان آبادان دارد.

وی عنوان کرد: مرکز بهداشت آبادان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به بهداشت و سلامت شهروندان اقدامات مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده است و با انجام آزمایشهای مداوم بر وضعیت آب شرب این منطقه از بروز پیامدهای ناگوار ناشی از بهداشتی نبودن آب مصرفی شهروندان جلوگیری می کند.

وی در رابطه با آلودگی های آب مناطق مختلف شهری آبادان چنین اظهار نظر کرد: در مناطق روستایی از 10 واحد کلی کنترل شده یک مورد آلودگی در روستای تنگه سه وجود داشته است.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده نکات غیربهداشتی در شهر مراتب را به این مرکز اطلاع دهند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار