اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
 فرماندار رامشیردر جمع نمازگزاران روز جمعه گفت : در کنار اطلاع رسانی و اقدامات پیشگیرانه تقویت معنویت و اراده افراد از مهمترین عوامل بازدارنده از اعتیاد می باشد و نیاز است افراد نسبت به مضرات این بلای خانمان سوز آگاهی بیشتری داشته باشند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر سعید فیوضی فرماندار رامشیر ظهر جمعه   به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع نمازگزاران  نمازجمعه این هفته رامشیر سخنرانی نمودند.

فرماندار رامشیر گفت : مواد مخدر این بلای خانمان سوز امروزه مهمترین مشکل خانواده ها و جوامع بشری شده است و دامن همه را گرفته و مرز جغرافیایی نمی شناسد.

سعید فیوضی ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده سن اعتیاد پایین آمده و نوع آن نیز از سنتی به صنعتی تغییر کرده که آثاری بسیار مخرب تر از مواد سنتی دارد  و به همین دلیل لازم است که هوشیار باشیم و در کنار اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه اقدامات مقابله ای نیازمند است.

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان افزود : مصرف مواد مخدر آثار و تبعات فراوانی برای خانواده ها و جامعه دارد که ارتکاب برخی جرایم مانند سرقت یکی از آثار آن است زیرا فرد معتاد جهت تامین مواد خود ناچار می شود به این امر مبادرت ورزد همچنین طلاق از دیگر معظلات اجتماعی می باشد که اعتیاد از مهمترین دلایل برخی طلاق ها می باشد.

فیوضی گفت: در کنار اطلاع رسانی و اقدامات پیشگیرانه تقویت معنویت و اراده افراد از مهمترین عوامل بازدارنده از اعتیاد می باشد و نیاز است افراد نسبت به مضرات این بلای خانمان سوز آگاهی بیشتری داشته باشند. فرماندار رامشیر در ادامه ضمن تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه و تبلیغاتی اظهار داشت : افراد، نخبگان ، علما ، روحانیون و سازمان های مردم نهاد می بایست در کنار دستگاههای دولتی در امر اطلاع رسانی و حساس کردن افراد جامعه به مواد مخدر مشارکت نمایند.
فیوضی همچنین استعمال قلیان را یکی از معضلات نسل جوان عنوان کرد و بر برخورد سلبی با این پدیده تاکید نمود.

وی در ادامه به انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در شهرستان اشاره کرد و خواستار هوشیاری کلیه مردم ، مسئولین و دستگاههای فرهنگی شهرستان در امر مبارزه با مواد مخدر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار