اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۹۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
معاون استاندار خوزستان: استاندار آینده خوزستان بومی است
هنوز انتخاب شریعتی به عنوان استاندار خوزستان قطعی نیست و در صورت انتخاب وی به عنوان استاندار این مقوله به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شوشان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: طبق بررسی‌های به‌عمل آمده و بعد از نیازسنجی نیازهای استان انتخاب یک استاندار بومی مورد توجه قرار گرفته است.

جمال عالمی نیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: هنوز به صورت رسمی استاندار خوزستان از سوی وزارت کشور تعیین نشده است و تمامی گمانه زنی‌ها خلاف واقع است.

وی افزود: هنوز انتخاب شریعتی به عنوان استاندار خوزستان قطعی نیست و در صورت انتخاب وی به عنوان استاندار این مقوله به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان  عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده و بعد از نیاز سنجی نیازهای استان، انتخاب یک استاندار بومی مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: هم چنین استعفای چهار عضو شورای شهر اندیمشک در  صورت تاکید این اعضا بر استعفا  از طریق هیئت حل اختلاف استان پیگیری خواهد شد.

عالمی نیسی بیان کرد: در صورت تأیید استعفا اعضای شورای شهر اندیمشک، اعضای علی البدل جایگزین این افراد در مقام عضویت در شورای شهر اندیمشک خواهند شد.

وی افزود: موضوع استعفای اعضای شورای شهر اندیمشک یک موضوع شهری بوده و مسئولان استان تنها مطابق با قانون و در صورت نیاز به آن ورود خواهند کرد و مسائل باقی مانده  آن در حدود مسئولیت مسئولان محلی است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
comment
0
0
comment دوران [...] به سر آید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
comment
0
0
comment کاشکی با مقتدایی محترمانه استعفا می دادید که [...]شما منجر به عزل آن مرد زحمت کش شدید..
comment
طرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment کسی از شما نظر خواسته.بهتر است باتفکر در عملکرد خودتان محترمانه استعفا داده وبروید.این استان به مدیران [...] نیاز ندارد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment از کرامات شیخ ما چه عجب، شیره را خورد وگفت شیرین است.
خب عزیز جان برادر ماهم می دانیم که قطعی نیست چون اگر قطعی بود که شما الآن با این عنوان این مصاحبه را انجام نمی داددین ،زمانی قطعی می شود که در هیئت دولت مطرحومصوب شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار