شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰

 

شوشان : حجت الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمردزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اعضای شورای منطقه با تبریک انتصاب دکتر صدری نسب، لازمه ارتقاء امور آموزشی در دانشگاه را برنامه ریزی برشمرد و افزود: در گذشته این حرکت کند بود و علیرغم تلاشهای هیات اجرایی جذب هیات علمی استان در جذب استاد حرکت امیدوار کننده نبود و در برخی جاها انحرافاتی رخ می داد که انشاا... با اصلاح هرم هیات علمی نقطه عطفی برای دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه، دکتر صدری نسب را فردی دلسوز و دارای همتی بلند معرفی نمود که توانسته دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را توسعه دهد. وی با ابراز خرسندی از این انتصاب و تقارن آن در آستانه ماه مبارک رمضان به فعالیتهای فرهنگی در منطقه اشاره و یادآور شد: بخش فرهنگی که به تعبیر مقام معظم رهبری در راس همه امور دانشگاه است باید با برنامه ریزی و بستر سازی دقیق شرایط اجرای آن مهیا گردد.

جوانمردزاده فعالیتهای فرهنگی را در جهت گسترش امر به معروف دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری دوره ها و اردوی های فرهنگی منطقه نیز یکی از نمادهای این امر به معروف است. وی به تشریح یکی از این نمادها در منطقه پرداخت و گفت: برگزاری موفق اردوهای فرهنگی اساتید و طرح ضیافت اندیشه اساتید منطقه در دو سال گذشته و برنامه ریزی برای برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید به صورت خانوادگی در مشهد مقدس در دهه دوم ماه مبارک رمضان تاثیرات فرهنگی بسیار خوبی در اساتید منطقه برجای گذاشته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افرادی متدین و ولایی برشمرد و افزود: برخلاف برخی القاء ها اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه شش در برخی از حوزه ها و ابعاد تواناتر و بالاتر نسبت به سایر دانشگاهها بوده و دانشجویان نیز به همین شکل می باشند. وی ادامه داد: تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همیشه و به موقع در دفاع از ارزشها و انقلاب و اصول آن در صحنه بوده و پیشقدم می باشند.

جوانمردزاده همدلی در منطقه را خوب ارزیابی کرد و صداقت را نماد امانت داری برشمرد و افزود: باید این صداقت تعالی پیدا کند. وی مسئول دفاتر فرهنگ اسلامی واحدها را یاوران دفتر نهاد رهبری نامید و خاطر نشان ساخت: تعامل و ارتباط خوبی در سطح منطقه وجود دارد و ستادهای اقامه نماز، بنیاد الغدیر، تشکلهای دانشجویی و هیات های مذهبی، دفاتر بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان، کانون های قرآن و عترت همه و همه نشاندهنده کار فرهنگی موفق در منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی است.

جوانمردزاده رسالت نهاد رهبری در دانشگاه را پر نمودن خلاء های فرهنگی برشمرد و مهمترین دغدغه خود را اجرایی نمودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاهها عنوان و از اعمال سلیقه در اجرای این مصوبات در گذشته انتقاد نمود و اظهار امیدواری کرد در شرایط جدید شاهد رونق بیشتر فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه در پایان از زحمات دکتر جواد عزیزیان رئیس سابق منطقه شش تشکر و قدردانی نمود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار