اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۰۳
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
تودیع و معارفه استاندار خوزستان با حضور سخنگوی وزیر کشور / مقتدایی : امام به شاه 10 روز فرصت داد اما به مقتدایی 10 ساعت هم فرصت ندادند/ شخص رییس جمهور من را برکنار کرد / پدرخوانده هایی که اژدهاهای اقتصادی استان بودند و پا روی گنج های استان گذاشتند/ سخنگوی وزارت کشور: برخی مطالبی که مقتدایی گفتند ذهنیت خود اوست
آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان باحضور قائم مقام وزیرکشور ، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس...
شوشان: آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان باحضور قائم مقام وزیرکشور ، آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان ، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مقتدایی استاندار سابق خوزستان برگزار شد.

  ظرفیت سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان کاملا پر شده بود و مسوولین تشریفات تعدادی صندلی سیار به سالن آوردند تا افرادی که ایستاده بودند بر صندلی بنشینند. تعدادی از فعالین و کنشگران سیاسی به همراه مسوولین در جلسه حضور داشتند.

سخنان خبیر سرپرست استانداری خوزستان 

    در این چهل و چند روز سرپرستی تلاش کردیم تا امانت دار خوبی باشیم و تلاش های فرآوانی که دکتر مقتدایی انجام داد را به خوبی به سر منزل مقصود برسانیم و این امانت را به کسی که دولت تدبیر و امید مشخص کرده، بسپاریم. در طی مدت زمان سرپرستی ، تمام برنامه های استان از جمله اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و موارد امنیتی و انتظامی مورد پیگیری قرار گرفت تا خلایی در کار پیش نیاید.

سخنان مجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان 

 •   ناصری نژاد در آیین معارفه ی استاندار جدید خوزستان با انتقاد از عدم حضور وزیر کشور و معاون سیاسی وی در این مراسم ، اظهار کرد: دکتر امیری سخنگوی وزارت کشور در این مدت با ما خیلی همکاری کردند. ایشان برای ما خیلی ارزشمند است لیکن در این جلسه معاون اول رییس جمهور یا وزیر کشور می بایست تشریف بیاورند. در دولت آقای روحانی مقامات بلند پایه به خوزستان کم آمده اند.

     در این مدت با عزمی راسخ پیگیر مطالبه مردم خوزستان مبنی بر انتصاب استاندار بومی ، متعهد و دارای صبغه اجرایی بودیم و تشکر می کنیم از دولت بخاطر این انتصاب که مایه مباهات و فخر ما است. انشاالله این وحدت و همگرایی در خوزستان حفظ شود. با وجود اینکه طیف های مختلف فکری و قومیتی در خوزستان وجود دارد اما همه جزو یک پیکره هستیم و منافع و دردهایمان مشترک است.

 •   یکی از مسائلی که موجب تفرقه می شود تبعیض است. اگر عده ای کنار زده شوند اختلاف به وجود می آید .وقت ما کم است و ما وقت نداریم با دو دستگی ها فرصت را از دست بدهیم و خوزستان دیگر تحمل اختلاف را ندارند. 

     استاندار جدید باید تمام افکار را ببینند و از همه جریانات استفاده کنند و شرایطی را ایجاد نکند تا یک مجموعه خاص بر استان حاکم شود. در این استان قومیت ها سال های زیادی با هم زندگی کرده اند و مرتبطند و با هم یکی هستند.

     بحث بیکاری در مهد تولید و اشتغال مایه تعجب و تاسف است. بیشترین مراجعات نمایندگان در مورد اشتغال است و نمایندگان روزانه 100 مورد مراجعه ی حضوری از جوانان جویای کار و دارند. چرا با وجود این همه ظرفیت این مقدار بیکاری داریم؟ یکی از مسائلی که مسبب ایجاد بیکاری است استفاده از مدیران، پیمانکاران یا کارمندان و کارگران غیر بومی می باشد.افرادی با هواپیماهای چارتری می آیند و می روند و فرصت های اشتغال را از جوانان خوزستانی می گیرند.این کارها غیر قابل تحمل است.

     بحث ریزگردها باعث ایجاد مشکلات حادی برای مردم خوزستان شده است. خوزستانی ها مخصوصا نخبگان در حال هجرت هستند و این موضوع باید معالجه شود. همه دنبال فرصتی برای رفتن از خوزستان هستند. 

    خوزستان مصداق آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم می باشد .با این همه منابع آبی و سدهای بزرگ بیشتر شهرستانهای ما از کیفیت و کمیت مناسب آب بهره مند نیستند و در این ماه مبارک و گرما مشکل آب شرب وجود دارد.و آنوقت شاهد تلاش برخی برای انتقال آب از سرشاخه های کارون هستیم!ما از همین جا اعلام می کنیم که هر گونه انتقال آب از سرشاخه های خوزستان به ضرر کشور است.

    تعجب می کنیم وقتی معضلات استان را مطرح می کنیم برخی مسوولین می گویند مشکل استانی ست اما وقتی بحث ثروت ها را می کنیم می گویند ثروت ها و منابع ملی ست و طبیعتا برای رفع محرومیت هانیز باید اهتمام ملی صورت بگیرد.
*ما باید استاندار جدید را مورد حمایت قرار بدهیم و همه دست به دست هم بدهیم تا شاهد تلاش مضاعفی در حل معضلات استان باشیم . 

 •   شهریار آرین نژاد مجری جلسه ضمن تشکر از رییس مجمع نمایندگان خوزستان و صحبت های ارزنده ایشان گفت : حیف که فقط برگه های من را با خود بردید!.مجری همچنین گفت : بعد از 20 سال آشنایی با دکتر مقتدایی توان این را ندارم که ایشان را استاندار سابق خطاب کنم.وی گفت: دکتر مقتدایی از سرمایه های بزرگ خوزستان و فردی است که تجربه ی دفاع مقدس و حضور در مجلس را دارد مدیر تحصیل کرده ای است که دل های خوزستانی ها را تسخیر کرده است. 

 •   حضار مقتدایی را تشویق کردند و استاندار سابق پس از قرار گرفتن پشت تریبون گفت : خوش غیرتا این تشویق ها را دو ماه قبل انجام می دادید تا کاندیدا می شدم.! 

سخنان مقتدایی استاندار سابق خوزستان 

     امروز می خواهم به همه تان حال بدهم تا خنده بر لب حضار بنشیند . به دکتر شریعتی هم گفته ام که همیشه کنار شما خواهم بود. استانداری را بدون مقتدایی نخواهید دید.

     با حرف و شعار و دعوا به جایی نمی رسیم .هر کس مسئولیتی به عهده می گیرد باید سعی کند مشکلی را حل کند .
*هر که را می خواهند بزنند مثل مقتدایی غافلگیر می کنند .خدا رحمت کند امام خمینی را که در فاصله 12 بهمن تا 22 بهمن حدود 10 روز به شاه فرصت داد تا خود را جمع و جور کند اما به مقتدایی 10 ساعت هم مهلت ندادند. 

    خبر خوش در مورد خودروهای اروندی این است که 6 بار مرا دادگاه بردند در مورد خودروهای اروندی و 5 نهاد ما را بردند. آخرش در دادگاه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت قاضی گفت شما قانون را فراتر از آن اجرا کرده ای. گفتم اموال را به اسم زن و بچه کنم تا مصادره نشده اند! دیروز با قاضی تماس گرفتم و عنوان کرد پرونده 15 روز است مختومه شده و منع تعقیب صادر شده است. هیچ کس دیگر حق ورود به این بحث امنیتی را ندارد. قاضی دوم مستند دیگری خواست و دادم. وی گفت : اگر اجرا نمی کردی شما را محاکمه می کردم.

    من از آقای حسینی پویا به عنوان دادستان می خواهیم حق مردم خوزستان را احقاق کند.هیچ مسئولی حق ندارد خارج از حوزه ی مسئولیتش برای خوزستان نسخه بپیچد.

    فکر کرده اند ما بدون پرداخت حق گمرگ ماشین های اروندی را بار می زنیم و می آوریم.توسعه ی منطقه ی آزاد جزو افتخارات من است و بهترین امنیت را برای استان وپایتخت ایجاد کردیم.

    هیچ منطقه آزاد و شهر و استانی نمی تواند خود را با خوزستان و منطقه آزاد اروند مقایسه کند.

    مقتدایی از وزیر صنعت و معدن و تجارت در مورد پرونده سازی برای خود در مورد بازارچه های مرزی گلایه کرد.

    مقتدایی به مجری گفت: چقدر از وقتم مانده؟ مجری گفت : 5 دقیقه. و مقتدایی گفت: خیلی خوش غیرتی ! که آیت الله جزایری گفتند وقت سخنرانی من هم برای شما که با تشویق حضار مواجه شد.

    یا مدعی العموم موضوعات را حل کند یا اینکه علاجش 4 تا اتوبوس است. آنها را ببرید تهران و خانه مسوولین را پیدا کنید و شیشه های خانه هایشان را بشکنید!

     مقتدایی گفت من نه بازنشسته شدم و نه استعفا دادم شخص روحانی اراده کرده است که من نباشم.من یکم آذر بازنشسته می شدم و موضوع بازنشستگی نیست. از مجلس با رییس جمهور کار کردم. متوجه شدم موضوع برکناری من از طرف شخص آقای روحانی ست و با ایشان اختلاف استراتژیک دارم. همچنین موضوع از طرف یکی از وزرا و نیز دفتر وی آب می خورد.

    وزیر کشور هیچ مطلبی در مورد حتا تغییرات آخر کار هم به من نگفت و متوجه شدم موضوع برکناری من از طرف خود آقای رییس جمهور است..

    پدرخوانده هایی که اژدهاهای اقتصادی استان بودند و پا روی گنج های استان گذاشتند، یک سال و نیم است بیخ گوش رییس جمهور زمزمه می کردند. پا روی گردن این اژدهاها گذاشتم. مقتدایی خیلی از جاهایش بسته است از جمله جیب هایش و آقای قاضی سراج نیز وقتی درباره تخلفات من صحبت کرد گفت استاندار پاکدست! جالب است که شهرهای همین پدرخوانده ها از خراب ترین شهرهای خوزستان است. خودتان بگردید و پیدا کنید چه کسانی هستند.

    موفقیت اقتصادی در نتیجه ی موفقیت سیاسی به دست می آید . 

    مقتدایی به شریعتی نماینده سابق بهبهان گفت: تو اگر زبل بودی رای می آوردی. شما اگر بچه بهبهان هستی من بچه آبادانم!

    در دوره آقای خاتمی یک وزیری 11 روز آمد پشت خطم و جوابش را ندادم . یکی از وزرا به نقل از یکی از دوست های مشترک پیغام فرستاد که شما در جمع نمایندگان سابق به من گفته ای نامرد! به او گفتم دور از شان من است که چنین حرفی بزنم لیکن شما مشخصات نامردی را داری. 

    در کتاب خاطراتم مسایل برکناری خود را می گویم و در این چهل روز 4 فصل آن را نوشته ام . آقای روحانی را به عنوان "حسن کلید ساز" می شناسند لیکن برخی قفل ها در کشور زنگ زده است و نیاز به "حسن قفل بر" دارد.!

    هر خرابی را می شود درست کرد الا ذات خراب. همیشه محکم ترین سنگ ها را از کسانی می خوری که برایشان سنگ تمام گذاشته ای! 

    مقتدایی موقع نشستن و ترک کردن تریبون ، با شیخ مجید ناصری نماینده شادگان روبوسی کرد و گفت: بدون سفره و ولیمه با ایشان صلح کردم! 

    مدیران بهبهانی بعدازظهر جمع شوند و پول هایشان را روی هم بگذارند و بروند خیاط برای شریعتی چند دست کت و شلوار مدیریتی بدوزند.شریعتی ظاهرش و ریشش اصول گرایی است ولی تفکراتش اصلاح طلبی است! 

    طلایی ترین وزیر دولت روحانی ظریف است اما به لحاظ اجرایی باید مجسمه طلایی مقتدایی را بسازند و جلوی هیات دولت بگذارند تا هر وقت وارد می شوند به لحاظ اجرایی کلاه از سر بردارند.این حرف دفاع از مقتدایی نیست بلکه دفاع از تمام کارمندانی است که موفق شدند 17 طرح خلاقانه را ارائه دهند تا جزو برترین استان کشور باشیم. 

      مقتدایی خطاب به خبرنگاران گفت سعی کنید در این دوره خوب بنویسید و سپس گریزی به خاطرات دوران نوجوانی اش زد و گفت: من خیلی خوب انشا می نوشتم و انشای هم کلاسی هایم را نیز می نویسم و چون نوجوان سر به راهی بودم و خیلی محجوب بودم حتی دختران محله هم نزد من می آمدند تا برایشان انشا بنویسم . یک روز یکی از همکلاسی هایم آمد در خانه مان و با عصبانیت گفت خواهرم فقط هفته ای یک بار انشا دارد چرا هر روز برای خواهرم انشا می نویسی . حتی روزهای جمعه که مدرسه تعطیل است هم برایش انشا می نویسی .من هم به دوستم گفتم برو جلوی خواهرت را بگیر چرا با به من می گویی ننویس! بعد استاندار سابق خوزستان رو به آیت الله جزایری کرد و گفت آن موقع هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم حاج آقا .

     مقتدایی گفت من 4 حکم زدم امام بعد از من در یزد 10 حکم صادر شد و کسی اعتراضی نکرد.

    مقتدایی با اظهار اینکه روز برکناری اش با اصحاب رسانه کنفرانس مطبوعاتی داشت ، گفت: فردا در خانه ی مطبوعاتی پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهد بود.

    استاندار سابق خوزستان گفت: بعضی آدم ها مثل عکس هستند اگر بزرگشان کنی کیفیتشان پایین می آید .

    انشاالله بار دیگر به استانداری خوزستان برمی گردم.

سخنان سخنگوی وزارت کشور 

     مجبورم توضیح دهم که جناب دکتر مقتدایی برادری بسیار خوب و پاکدست و پر تلاش بودند اما از مسایلی که فرمودند متوجه شدم برخی مطالبی که بیان کردند بر اساس ذهنیت شکل گرفته خودشان است و اگر توضیح ندهم حق برخی مسوولین عالی رتبه نظام خدشه وارد می شود..

    در سطح استانی پر تلاش بودند اما در سطح ملی برخی مدیران از عملکرد و تعاملات ایشان گله مند بودند و به رییس جمهور منتقل می کردند.

    نظر آقای مقتدایی درباره ورود رییس جمهور به عزل مقتدایی صحیح نیست و کاملا بی اساس است . خود آقای رحمانی فضلی وزیر کشور مستند به نامه درخواست بازنشستگی اقدام کردند.

    موضوع انتصاب 11 زن به عنوان بخشدار و همچنین جابجایی حدود 29 فرماندار که برخی از آنها از وزیر ابلاغ داشتند باعث ناهماهنگی شد. خیلی تلاش کردیم که از این اقدام صرفنظر شود لیکن ایشان نپذیرفتند و حتا برخی از معاونین آقای مقتدایی هم همنظر با ما بودند. 

    پس از مذاکره با آقای مقتدایی ایشان گفتند که ابلاغ های جدید را اجرا نمی کنم اما ابلاغ هایی را که اعلام کردم لغو نمی کنم. وزیر کشور گفت ما 440 فرماندار داریم و اگر قرار است هر استانداری اینگونه عمل کند نمی توانیم کشور را اداره کنیم. 
*تمام تلاش مان را برای اصلاح روال غیر حقوقی در پیش گرفته شده انجام دادیم و به ایشان گفتیم که وزیر کشور حریمی دارد و مقتدایی نیز گفت من هم به عنوان استاندار حریمی دارم.

    آقای وزیر گفتند اگر این کار غیر قانونی اصلاح نشود نمی توانیم کشور را اداره کنیم.تا ساعت 11 شب تلاش کردیم تا درخواست بازنشستگی آقای مقتدایی به جریان نیفتند اما موفق نشدیم و همان شب آقای مقیمی را از خواب بیدار کردیم که روز بعد برای تودیع آقای مقتدایی به خوزستان بیاید.

    اعتقاد و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن کشور به توسعه اهمیت زیادی دارد و در شرایطی که دشمن به اطراف کشور نفوذ کرده است نیاز داریم تا اعتماد عمومی در مملکت ایجاد شود و سرمایه اجتماعی را نیز حفظ کنیم.

    دکتر شریعتی که امروز به عنوان استاندار معرفی می شود باید به سرمایه های اجتماعی توجه کند و از ظرفیت های مختلف اقوام و زبان های مختلف در اداره ی استان خوزستان استفاده کند . 

    به نیابت از وزیر کشور دکتر شریعتی را به اجرای منویات رهبری ، اجرای سیاست های دولت و وعده های انتخاباتی دکتر روحانی فرا می خوانیم و دکتر شریعتی باید استانداری باشد که در عین مردم داری همیشه در دسترس مسئولین ، مردم و فقرا باشد.

    استاندار جدید خوزستان باید برنامه ریزی های لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خوزستان انجام دهد .

     دولت روحانی یک دولت فراجناحی است و در کابینه ی این دولت اصول گرایان و اصلاح طلبان هر دو حاضر هستند لذا در خوزستان نیز باید این اتفاق بیفتد و از تمامی نیروهای متعهد ، معتدل و متدین استفاده شود.همچنین باید برای حل معضل ریزگردها و حاشیه نشینی در اهواز اقدام شود. 

     صحبت های امیری قایم مقام وزیر کشور با تشویق تعداد اندکی از حضار مواجه شد .

سخنان شریعتی استاندار جدید خوزستان

    اجماع نخبگان و اقشار مختلف استان کارساز است و باید همت عالی بکار ببریم. اگرچه مشکلات فراوان است اما فرصت ها هم کم نیست. 

    مدار عمل ما باید علمی باشد و جزیره ای عمل کردن راه بجایی نمی برد. تردیدی ندارم که آینده ای بهتر در انتظار جوانان ما است.

     از امروز استاندار کل استانم از نماز شب خوان ها تا کاهل النمازها . 

     وظیفه دارم چارچوب مناسب برای زیست بهتر خوزستانی ها را فراهم کنیم .

     در استان آسیب‌ها و مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش وجود دارد که در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.
 
       خوزستان، قلب ایران است و توسعه خوزستان به معنای توسعه کشور است. این راه را باید همه ما با همدلی و هم‌افزایی طی کنیم و اگر در این راه توسعه، تمام گروه‌ها دست به دست هم دهند باز هم کافی نیست.
 
    اجماع نخبگان، علما، اساتید، روزنامه‌نگاران، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم می‌تواند توسعه استان را رقم بزند.
 
    نهاد استانداری منادی شعار اعتدال است و ان‌شاءالله عامل به آن هم خواهد بود. باید آستین‌ها را بالا بزنیم و همت‌ها را به‌کار ببندیم؛ در استان مشکلات بسیاری وجود دارد. بیکاری، گردوخاک، مشکل آب شرب، وضعیت آموزش‌وپرورش و ... آسیب‌های استان هستند. در مرحله نخست باید به سوی اصلاح سیاست‌ها پیش برویم.
 
     با دعوت نخبگان و صاحبان اندیشه در بخش خصوصی باید به سوی برطرف کردن مشکلات پیش برویم؛ به‌عنوان عضو کوچک جامعه دانشگاهی اعتقاد دارم که مطالعات علمی باید مدار حرکت ما باشد.
 
       همکاری میان نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا با هدف مشترک که همان توسعه استان است، باید وجود داشته باشد. خاضعانه دست یاری را به سوی همه دراز می‌کنم تا بتوانیم با همفکری و هم‌اندیشی، استان را پیش ببریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۵۴
comment
comment
کارمند استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
23
12
comment مقتدایی استانداری را خراب کردی به فکر همه چیز بودی الا معاش پرسنل ،بودجه جاری استانداری راکه حق وحقوق پرسنل بود بین...
پاسخ ها
comment
ظلم دیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment واقعا که جوانان مردم از بیکاری افسردگی گرفتند شما به فکر معاش هستید. اگر دید بازی دارید عملکرد کلی استاندار را بررسی کنید به عنوان یک عضو سازمانتون.
تا امثال شما هست حکایت همچنان باقیست
comment
کارمند استانداری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
comment آقایا خانم ظلم دیده مشت نمونه خروار است ضمنا" سایت شوشان پیام من را کامل پخش نکرده من به نکات دیگری هم اشاره کرده بودم ضمنا" مقتدایی درموردمنافع کل استان خوب عمل کرده بود فقط در زمینه انتصابها وبرخورد با پرسنل مشکل داشت .
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
comment بیکاری یک مسئله کلان کشوری است که در حوزه اختیارات استاندارنیست.لطفا" کمی مطالعه کنید بعدامنت بگذارید.
comment
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
11
21
comment درود بر شرف مرد بزرگ مقتدایی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
10
15
comment درود بر دکتر شریعتی و شعار هایش
به امید تحقق وعده ها و استمرار مدیریت ایشان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
14
19
comment درود بردکتر مقتدایی
comment
سید شهرام مشعشعیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
4
7
comment عالی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
18
16
comment مقتدایی با این حرفها باقیمانده اعتبار خودش رو هم مخدوش کرد. کاری کرد که اصلا دلمون تنگ نشه براش. بی اخلاقی رو به حد اعلای خودش رسوند و میشه ازش تندیسی ساخت به عنوان نماد ماکیاول وطنی.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
17
18
comment تو بهترین هستی دکتر مقتدایی بهترین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
15
17
comment دوستت داریم مقتدایی
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
15
21
comment واقعا فکر میکنید مردم خوزستان سخنان سخنگوی وزیر کشور را باور میکنند!؟ ما خوزستانیها مقتدایی را دوست داریم و از عملکرد وی در استان راضی بودیم ایشان در عمل مردمی بودند نه دز حد حرف،هر جا که باشند برای مقتدایی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
13
14
comment آقاي مقتدايي،حسن انگونه كه كليد مي سازد قفل بُر قهاري نيز هست!

آقاي مقتدايي دولت به شما فرصت ١٠ دقيقه اي نداد بلكه فرصت سه ساله اي داد كه نتوانستيد براي خوزستان از اين فرصت استفاده كنيد .هر اتفاقي مي افتد سريعا مي گوييد ماشين هاي پلاك اروندي.اما از شما سوال مي كنم كه چند درصد مردم رنجور خوزستان توانسته اند خودروپلاك اروندي خريداري كنند؟بايد گفت زماني مي توانيد از وجود اين خودروها حمايت كنيد كه عموم مردم از اين خودروها منفعت ببرند مثلا اتوبوس هاي خط واحد؛تاكسي،امبولانس ،آتش نشاني و...
چرا حضرتعالي در برابر انتقال اب و ريزگردها به مانند ماشين هاي پلاك اروندي ايستادگي نكرديد؟و همراه مردم جلو نيامديد و روزه سكوت گرفتيد؟ايا اين سكوت نشانه رضايت تان از وضعيت موجود نيست؟
بايد گفت كه شما در حرف و شعار استاندار نمونه اي هستيد اما بايد ديد در عمل نيز اينگونه ايد؟در مدت زمان صدارت تان ،هيات دولت به دليل حضورتان به عنوان استاندار بسياري از كارها را معطل نمود تا حداقل بخود آييد و دست از اين اقدامات نابخردانه از جمله تعرض به رودخانه كارون و نافرمانی و اقدامات احساسی و غیرکارشناسی و... برداريد اما نه تنها به تذكار ها و گوشزدها وقعي نگذاشتيد بلكه هر روز دامنه اقدامات غيركارشناسي و به قول امروزي ها "يهويي "تان گسترش مي يافت."دولت يهويي "سه سال پيش كنار رفت اما انگار تمايل داشتيد كه به مانند ان عمل نماييد.
كليد حسن در خوزستان در سه سال گذشته زنگ زده بود و بارها نيز درصدد روغن كاري قفل برآمد اما قفل سرِ باز شدن نداشت ،پس شبانه اقدام به بريدن قفل نمود.انتخابات مجلس نمونه بسيار خوبي براي اثبات ضعف مديريتي شما در خوزستان است.شما استاندار شعار بوديد نه عمل.نتيجه مديريت شما چه بود؟
شما هر وقت توانستيد بد دهني و توهين را كنار بگذاريد دم از بازگشت مجدد به استانداري بزنيد.زبل بودنتان را ديديم .مگر سه سال پيش مصاحبه نكرديد كه براي مقتدايي زشت است كه به كلاس اول بازگردد پس چگونه زير حرف خود زديد و استاندار شديد و حالا كه شبانه عزل تان كرده اند بارديگر در روز توديع مي گوييد بازهم استاندار خوزستان خواهم شد.
اقاي مقتدايي شما كه ادعاي زبل بودن مي كنيد بدانيد كه "حرف مرد "دو تا نمي شود.
شما اگر زبل بوديد اجازه نميدايد كه شبانه عزل تان كنند.پس شاید معنای زبل بودن را به طور کامل فرا نگرفته اید؟
اقاي مقتدايي حسن انگونه كه كليد مي سازد قفل بُر قهاري نيز هست.
دندان پوسيده را بايد از بيخ و بن كشيد و دور انداخت تا باقي دندانها را خراب نكند...
comment
شقایق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
16
7
comment دکتر مقتدایی منتظرت هستیم
پاسخ ها
comment
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment با سلام وعرض ادب خدمت برادر گرامی و بزرگوار
مقتدایی رفت چون بنا به گفته نماینده وزارت کشور همسو با تهران نبود عزیزم جواب تمام سوالهایی که از مقتدایی پرسیدید خود دادید همه میدانیم استاندار مجری دستورات وزارت کشور است تمام مشکلات موجود در استان حل نخواهد شد مگر با اراده تهران نشینان به شما قول خواهم داد هیچ گاه استان خوزستان در مسیر رشد قرار نخواهد گرفت چون همیشه در گیر قومیت گرایی هستیم هیچ مدیر خوزستانی لایق در استان وجود ندارد چون تمامی بخشهای استان لنگ میزند من خود منتقد مقتداییم اما شریعتی هم موفق نخواهد بود چون مشکلات استان وبرطرف سازی آن برخلاف میل پایتخت نشینان است او هم بخواهد کار کند برکنار است پس بر طبل تو خالی آقایان نکوبید خوزستان محکوم به محرومیتت ومظلومیت است
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
10
8
comment این ناشناسی که کامنت میذاره از اونایی نیست که سوختن؟ جناب مقتدایی صادق و صریحصحبت میکتند و هیچ دوز کلکی ندارند این جناب ناشناس لز خودروهای اروندی در خوزستان هم سوخته. در مورد انتقال آب هم باید بگم که مقتدایی با مردم همصدا بود و در زنجیره ی انسانی مردم در کارون هم شرکت داشتند و نذاشتن که بماند که دفاع از کارون را ادامه دهد اگر به یاد داشته باشید فردای عزل مقتدایی کلنگ انتقال آب در یزد زده شد وبهشت آباد سرعتش برای احداث تندتر شد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
9
9
comment درود بر شجاعت مقتدايي
خداوكيلي در روزگار چاپلوسي و تملق جسارت مقتدايي صد افرين دارد.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment متاسفانه بعضی ها بی اخلاقی رو با جسارت اشتباه می گیرند. این جسارت ها در سطح منازعات کوچه خیابانی است، نه در سطح مسئولین سیاسی سطح اول استان!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
7
4
comment درود برشرف و غیرت مرد مردستان خوزستان و استاندارفهیم و شجاع خوزستان جناب دکترمقتدایی. افرادی که کامنت از سربغض و غرض می گذارندبدانند که عزل و تودیع دکترمقتدایی شکل ظاهرقضیه بود ولی اصل این است که فردی از دل و یاد مرد تودیع نگردد که خیلی ازمسئولین به همین نحو تودیع گردیدند ولی دکترمقتدایی همواره در دل و ذهن مردم فهیم خوزستان باقی خواهدماند.خداوند عزتش را روزافزون و طول عمرباعزت به وی عنایت فرماید.
comment
بایک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
7
7
comment درود بر مقتدایی دلسوز و امیر کبیر خوزستان در قلب ما خوزستانی ها همیشه جا دارید در سال 96 به استقبالت حهت کاندیدای ریاست جمهوری خواهیم امد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
6
9
comment دور از شان يك كارگزار هست كه در يك جمع رسمي از اين ادبيات نامناسب استفاده كند. اگر برادرمان جناب دكتر مقتدايي، انتقاد منطقي به شيوه بركناري خود داشته مي توانست با ادبيات منطق و در خور شان يك مقام عالي دولتي سخن بگويد.
واقعا بنده بسيار خجالت زده شدم كه در مقابل مهمانان پايتخت نشين، يم كارگزار هم استاني ام اينقدر بي محابا و بدون فكر صحبت كردند.
اين نحوه ديالوگ جناب مقتدايي ريشه در همان رفتارها و عملكردهاي سه سال گذشته ايشان و تيم مديريتي اش در سطح استان بوده كه منفعت شخصي ، حسادت ها و كينه ورزي هاي شخصي را بر مصالح مردم خوزستان ترجيح دادند و به اصطلاح با باج ندادن به اژدهاهاي پايتخت نشين، فرصتهاي بزرگ مردم را تبديل به تهديد نمودند،
نتيجه حمايت از مديران بي لياقت و بي انگيزه غير بومي كه تنها براي پر كردن جيب عده اي پايتخت نشين ك جناب مقتدايي و معاىنين محترمشان با هزار سلام و صلوات بر كرسي مديريت نشاندند، امروز گريبان خردشان را گرفت...
كاش ان زمان هم كه گزينه هاي متخصص و متعهد بومي براي تصدي مديريت ها بود، ايشان از اباداني بودن و غيرت خوزستاني بودنش دم ميزد!! نه اينكه فرش قرمز براي مديران غيربومي پهن نموده و نيروهاي متخصص بومي را با رفتارهاي نادرست و تحقير اميز مجبور به مهاجرت از استان كردند،
مرتبا از انتصاب نيروهاي خوزستاني در ساير استانها خبر مي ايد!! ايا اين مديران متخصص جايي در استان نداشتند؟!؟ يا اينكه چون قدرت هاي پولي را پشت سر خود نداشتند، مغضوب تيم جناب مقتدايي شدند!؟!؟
جناب اقاي دكتر شريعتي بدانند كه مهمترين اقدام ايشان در همين ابتداي كار، رصد كردن وضعيت عملكرد مديران استان هست... واقعا در برخي بخش ها استان با چندين سال پسرفت مواجه شده است.
comment
دزفولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
7
4
comment مقتدایی دردل مردم جاگرفته وبااین فرافکنیها چیزی عوض نمیشه.
دولت برای خوزستان چه کرد؟ اگرفقط همین ۲کار را که مقتدایی انجام داد ، دولت انجام میداد مطمئنا دوره بعدی رای خوبی درخوزستان میاورد اما دولت فقط بخاطر تردد خودروهای اروند وانتقال آب ایشان راعوض کرد، حال هرچه میخواهند بگویند ولی این حقیقت وباور مردم هست.
درود برمقتدایی، همیشه زنده باشی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
7
12
comment مقتدایی برود ادبیات سخن گفتن رو بیاموزد،استانداری پیش کشش،مگه خوزستان ملک شخص ات شده،که به همه توهین میکنی......لطفا شوشان چاپ کنید
پاسخ ها
comment
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment تو از همون ..... به خوزستان هستی شوشان چاپ کنید
comment
وفائیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
9
3
comment درود ب شرفت دکتر مقتدایی.امیدوارم استاندار جدید بتونن جا پای قدم های ایشان بزارن.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
6
7
comment واقعا ادبيات احمدي نژادي بود صحبت هاي استاندار اصلاح طلب غرور زمينت زد ديگه بدترش نكن همونجوري كه خيلي ها رو شبانه عزل كردي خدا نسونت داد دست بالاي دست بسياره اينشالله شريعتي اين اشتباه رو نكنه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
2
8
comment سلام و عرض احترام به همه عزیزان ،دکتر مقتدایی مرد خوبی است ولی مردم باید عملکردش را قضاوت کنند نه خودش ؛آنچه مشخص است بجز ماشین اروندی تحولی در سطح اقتصاد و عمران و اشتغال خوزستان انجام نشد که ممکن است یکی از دلایلش به خاطر رکود حاکم بر اقتصاد کشور باشد ؛اما اینجانب چون در جلسات مختلف در خدمت جناب مقتدایی عزیز بوده ام او دوست داشتنی اما سخنران و در حد استانداری باهوش ،متخصص و دارای شخصیتی با ثبات ندیدم و ایشان به جای متن به حاشیه توجه میکرده است ...
comment
شهرونداهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
5
9
comment جناب آقای دکتر مقتدایی ورژن 2؛ به عنوان یک خوزستانی از سخنان امروز جنابعالی در حضور قائم مقام وزارت کشور شرمنده شدم هیچگاه نتوانستم درک کنم که جنابعالی بابت چه چیزی از همه طلبکار هستید جنابعالی در طی تصدی خود در این مدت سه سال چه کار مثبتی را برای این مردم انجام دادید در انتصابات که کلیه امور خود را به مردی خودخواه و عبوس به نام ..... تفویض کردید که ایشان نشان داد به خاطر تک درخت خود حاضر به سوختن جنگل ها می باشد آیا هیچگاه فکر کردید که این جمع بسته اطرافیان شما با چه ولع خاص و خودخواهانه از پرسنل فاصله گرفته و در قلعه حوزه استاندار به چه .....هایی درکنار گوش شما روی آوردند چگونه دست به تحقیر پرسنل زدند و چگونه پرسنل را ساعتها پشت درب اتاق جنابعالی در سالن های تو در تو نگاه داشتند

آیا در مدت سه سال حضور خود هیچگاه رودر رو با مردم دیداری داشتید آیا برای شرکت های ورشکسته و شهرک های صنعتی ویران شده برنامه ای داشتید بسیاری از کارگران این کارخانه ها و شرکت ها کا و زدگی خود را از دست دادند و شما در پشت دربه ای بسته حوزه استاندار به جلسه گذاشتن های بی نتیجه مشغول بودید و تصمیم گیر حوزه شما مدیر کل حوزه اتان بود آیا هیچگاه به این نکته واقف بودید که چرا کل پرسنل استانداری از سیروس جعفری اینقدر متنفر بودند که نشان داد حاضر است برای منافع خود پای بر منافع مردم خوزستان بگذارد برادر گرامی ماشین اروندی را چند ردصد از مردم می توانند بخرند که همه چیز را به آن ربط می دهی آقای ورژن 2 جنابعالی چوب بی تدبیری، قلدری، رفیق بازی و نا آشنا بودن خود با قوانین را خوردید نه اینکه دیگران را مقصر اعمال ناصواب خود کنید کدام استاندار چندین ساله استاندار اینچنین با مردم و پرسنل رفتار کرد دست از این پروپاگاندا بردارید و به شعور مردم احترام بگذارید این روش های پوپولیستی دیگر پایان یافته و دوره آن سپری شده است واقعاً برای شما متاسفم که ابیاتتان به احمدی نژاد شبیه گردیده است تاریخ خوزستان قضاوت بدی در مورد شما خواهد کرد جنابعالی نه تنها به پرسنل خود هیچگاه احترام نگذاشیتد بلکه با تمامی نهاد های نظارتی استان و کشور درافتادید به خیال اینکه قحطالرجال خواهد بود و شما را بر کنار نخواهند کرد اما صبر وزارت کشور هم اندازه ای داشت و پس از فرصت چند ساله و زیاد همان بلایی را سرتان آوردند که بر سر دیگران آوردی آقای ورژن 2 دست از این پروپاگاندای کثیف بردارید
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
8
5
comment درود بر شرف مقتدایی
comment
حسن عقیلی
|
United States
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
7
3
comment مقتدایی مردی از جنس انقلاب و مردم بود
به خوزستان اهمیت داد آبادانی بود اما همه خوزستان برای او آبادان بود . کارخوب را شما کردید و تو دل خوزستان نمانده که نشده خداوند پدر و مادرت را بیامرزد مرد انقلابی
comment
دوستدار حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
5
2
comment كاش قبل از اظهار فضل به سبقه ايشان نگاهى مينداختيد، كسانى كه حتى گذرا به كارهاى ايشان در سه سال گذشته بى غرض نگاه كردند هم متوجه خدمات بى دريغ دكتر مقتدايى شده اند شما با چه نيت نگاه كرديد خدا ميداند، دكتر مقتدايى براى ماشين هاى اروندى ٦ بار دادگاه رفتند كسانى كه شما ميفرماييد و طبق نظر شما از دكتر لايق ترند تا چند بار احظار را تاب مياوردند البته اگر قدرت اتخاذ چنين تصميمى را داشتند! صحبت از جماعت كارگر كرديد تلاش ايشان براى اين قشر زحمت كش پرداخت تمام و كمال حقوق معوقه كارگران شركت لوله سازى بود، كمترين كار ايشان در اين باره اجازه تجمع اين عزيزان براى احياى حقشان بود كه اگر كمى از اخبار مطلع باشيد به گوشتان خورده است برخورد هفته پيش با كارگران شريف شهردارى و بازداشتشان را ! مابقى خدمات هم تيتروار عرض ميكنم كليد خوردن طرح ٥٥٠ هزار هكتارى به همت دكتر مقتدايى ،١٣٠٠ ميليارد بودجه براى طرح هاى گردشگرى از شوشتر تا آبادان ( رستوران و گردشگرى آبى) ،افتتاح بندر شادگان بعد از ٨٠ سال و لازم نيست كه از تعداد اشتغال زايى مستقيم و غير مستقيم بگم ، امنيت بى سابقه مرزها به خصوص در ايام سفر زوار امام حسين به كربلا ، تلاش بى وقفه براى به سامان نشاندن معضل گرد و خاك كه گواه اين صحبت تعداد سفرهاى سركار خانم ابتكار به اهواز در اين ارتباط و همچنين بحث انتقال آب كارون كه نيازى به گفتن نداره، اجراى حكم خريد از توليدكنندگان داخلى توسط ادارات و سازمان ها كه ناگفته پيداست چه خدمت بزرگيست به اشتغال نه تنها استان كه تمام ايران ،درباره برخورد و طرز بيان ايشان كه هيچ دليلى براى توضيح نيست كه دكتر به صراحت و شجاعت معروفند و محبوبيت بى حد و اندازه ايشان بى تاثير از اين امر نيست ،اگر خواست دكتر ماندن بود كه راه و روش ماندن مشخص است زبل بودن به گذشتن از پست و مقام براى حق مردم است .مطمئنا هيچ كس را دلسوزتر از ايشان براى استان پيدا نخواهيد كرد كه وقتى متوجه خواهيد شد كه ديگر استان چيزى براى از دست دادن ندارد!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
4
4
comment از یک سخن مقتدایی بسیار خوشم آمد که ایشان گفت هر چیز خراب را میشود درست کرد الا ذات خراب.
خیلی از ادم ها ذات خرابی دارند و می خواهند به ایشان توهین کنند .
بنده مقتدایی و امیر حیات مقدم را از حجازی و یا شریعتی بیشتر قبول دارم.
در ضمن شما که می فرمایید طرح پلاک اروند خوب نیست توضیح دهید که کجای عدالت است که ما برای خرید خودرو باید دو برابر قیمت آن به دولت مالیات بدهیم .
این همان ذات خراب است که درست شدنی نیست.
comment
شهروند خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
5
3
comment مردم خوزستان عاشق مقتدایی هستند، فقط کسانی با این ایشان مسئله دارند که منافعشان با حضور ایشان به خطر افتاده بود چراکه مقتدایی حتی به گردن کلفتها هم باج نمیداد
مقتدایی؛لطفا در کنار مردم خوزستان بمان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
3
3
comment استاندار پاک دست بودن کار هر کسی نیست ، خیلی باید مرد باشی که پاک بمانی ، مقتدای کسی بود که حتی دشمنانش به پاک دستیش اعتراف کردند
comment
دزفولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
6
2
comment به کسانی که کامنت منفی برای دکتر می گذارن و می گویند مقتدایی بجز ماشینهای اروندی برای خوزستان کاری نکرده کدام یک از استاندارهای قبلی توانسته همین یک امتیاز رو برای خوزستان بگیره. از اقای حجازی که شش سال بر مسند استانداری تکیه زده بود همچین سوالی رو پرسیدید که تواین مدت چکار برای این استان کرده است. اگه مقتدایی در بعضی از کار ها کمتر موفقیت داشت از شما و امثال شماهاست که نمیدانم شاید خوزستانی نباشید و اگه هم هستید از نوع درجه سه آن. کدامیک از استاندارهای قبلی یا کشوری محبوبیت مقتدایی رو داشته. همه مردم میدانند که مشکل استان ما ماشین اروندی نیست اما ان را زیر بنای اقدامات بعدی میدانند تا اهسته اهسته از زیر بار مرکز نشینان که فقط در فکر منافع خودشان هستند خارج شوند. اولین بار بود که مردم دیدند که یک مسئول نه فقط برای خود بلکه برای تمام هم استانی های خود امتیازی که شما می گویید خیلی کوچک هست رو توانسته بگیرد و بارها مقابل بدخواهان این استان ایستاده و از همین یک امتیاز به قول شما کوچک دفاع کرده است.شما اگه به فکر مردم این استان هستید ببینید هم استانی های خود چرا او را دوست دارند؟ سخنان امروز مقتدایی بغض فرو خورده او در یک ماه گذشته بوده است که یک شبه او را بدلیل واهی برکنار کردند و هیچ احترامی برای او و مردمی که او را دوست داشتن ودارند نگذاشتند. از اقدام نادرست و شتاب زده انها همین بس که یک ماه نمیدانستن که چه کسی رو جایگزین او کنند. مردم خودشان می فهمند که چه کسی خوب و چه کسی بد است .شما اگر یک کمی زیرک باشی می فهمی این مردم الکی کسی رو دوست ندارن . اینو میشه از محبوییت او در تمام استان وکامنت های انها خیلی زود فهمید. در پایان می گویم که این استان به عقب باز نمیگردد و جهت احقاق حق خوداز کسی که فکر می کنند از انها دفاه میکند حمایت خواهند کرد. مقتدایی دوستت داریم
comment
سادات رضوی
|
United Kingdom
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
1
6
comment مقتدایی ورژن 2 متاسفانه به دلیل نفوذ برخی اطرافیانش دست به انتصاباتی زد که به وجه خود ضربه زد ابتداً یک [...] بی تجربه به نام [...] را که همسر ایشان رفیق مدیر کل [...] است و به یمن قانون شکنی آقای [...] مدیر کل محترم ا[...] و خانم [...] [...] از [...] به اهواز منتقل کرده بودند به معاونت [...] گمارد که بزرگترین سمت نامبرده مسئول دبیرخانه برای یک ماه بود، سپس یک کارشناس بی تجربه امور اداری را به معاونت [...] منصوب کرد که بالاترین پست ایشان مسئول دبیرخانه برای مدت کوتاه بود که شوربختانه هیچ اطلاعی از وظایف آن حوزه نداشت پس از آن [...] بی تجربه را به جای معاون با تجربه [...] منصوب کرد که فاقد شرایط و شایستگی برای این پست بودبخشداری را منصوب نمود که نامبرده در مرخصی زایمان تشریف داشت و تا ماهها بعد نیز نمی توانست در پست خود حاضر گردد
آقای ورژن 2 به یمن مشورت های آقای [...] مدیر کل [...] درصدد انتصاب یکی دیگر از کارشناسان [...] به نام [...] برای معاون [...] ریس امور [...] معاونت [...] فرمانداری اهواز بود که هر دو هیچگونه تخصص و تعهدی در این زمینه نداشته بودند که نارضایتی بزرگان استان و اقدام انقلابی وزیر کشور به ایشان مجال این انتصابات فامیلی و رفاقتی را نداد و آقای [...] و [...] به خواسته خود نرسیدند.
در انتصاب فرمانداران مشاهده می شود که فرمانداران بی کفایتی چون [...] ، [...] ، [...] ، [...] به فرمانداری منصوب می شوند ولی مشاهده می گردد که آقایان [...] و [...] در کل هفته شاید یکروز در فرمانداری مستقر می باشند برادر گرامی حجازی دارای ضعف های بسیار بود قبول اما مقتدایی که بدتر از او عمل کرد و داد بزرگان و علمای محترم را درآورد.
آقای مقتدایی در محاسبات خود اشتباه نمود هیچگاه فکر نمی کرد که با اقدام انقلابی وزیر مقتدر کشور روبرو شود. 31 مشاور مقتدایی چقدر حقوق دریافت می کنند این همه ریخت و پاش اطرافیان ایشان با چه مجوزی صورت می گرفت. مقتدایی نیروهای دلسوز و متخصص این استان را به حاشیه برد و طیفی از نیروهای [...] ، [...] جو و [...] شکن را بر مناصب گمارد اگر چه برخی از نیروهای منتصب شده توسط ایشان از نیروهای دلسوز هم بودند اما به دلیل رفتارهای مقتدایی و معدود اطرافیانی که ایشان را کانالیزه کرده بودند مجالی برای خدمت نیافتند و ناراحتی آنان از آقای مقتدایی تا ابد باقی ماند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
comment احسنت. واقعا مردمی که از مقتدایی حمایت میکنن در جریان این ندانم کاریها و انتصابات [...] اش نیستند.
comment
عماد
|
United States
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
6
2
comment درود بر مقتدایی....قطعا خوزستان از این بعد تو سری خور خواهد شد
comment
نخبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
5
2
comment درود بر امير كبير خوزستان جناب اقاي دكتر مقتدايي .شما در دل خوزستان جاي داريد .به وضوح سوختن دشمنانت را ميبينيم و خوزستان هيچ موقع دشمنان و نامرداني كه به حق خوزستان و شما اجحاف كردند فراموش نميكنند .انشاالله هميشه سلامت باشيد و همچنان مايه خير براي خوزستان باشيد
comment
نخبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
5
1
comment درود بر امير كبير خوزستان جناب اقاي دكتر مقتدايي .شما در دل خوزستان جاي داريد .به وضوح سوختن دشمنانت را ميبينيم و خوزستان هيچ موقع دشمنان و نامرداني كه به حق خوزستان و شما اجحاف كردند فراموش نميكنند .انشاالله هميشه سلامت باشيد و همچنان مايه خير براي خوزستان باشيد
comment
نخبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
5
1
comment امير كبير خوزستان زنده باد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
4
0
comment خدايا ما و خوزستانمان را از دست غاصبان بيت المال و بوقلموصفتان محافظت كن .همين حسودان و لاشخوران بودند قسمت زيادي از انرژي دكتر را هدر ميداند و هميشه به فكر توطئه و سنگ انداري بودند درود خدا بر فرزند خوزستان دكتر مقتدايي
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
1
9
comment از شریعتی خواهش می کنیم به مدیران استانداری که در دو دولت گذشته مسئولیت داشته اند استراحت بدهد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
3
5
comment من مقتدايي رو قبول داشتم و فكرميكردم آدم محكمي باشه ولي صحبتاش در حضور حمعيت اونم توي مراسم توديع خودش واقعا شوكه كننده بود وتنها برداشتي كه ميشد ازش كرد حب و بغض بود و ناراحتي از تعويضش
واقعا اين صندلي مديريت چه شيطانيه كه آدم رو اين همه در خودش غرق ميكنه كه اونو ارث پدري ميپندارد
خداوندا مرا آن ده كه آن به
comment
میلاد نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
4
2
comment درود بر شرفت دکتر مقتدایی..تا ابد دوست داریم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
4
1
comment دکتر مقتدایی عالی بودی ، همین که می دانیم واقعا دزد نبودی و پاک دست بودی برای ما کافی است ، واقعا خوزستانیها را دوست داشتی، انشالله دکتر شریعتی هم مثل شما باشد و از تجربه و شناخت رشوه خواهها از شما مقتدایی عزیز استفاده کند ، من خودم اصفهانی هستم ولی با انتقال اب به اصفهان و هر شهر دیگر. مخالفم ،،، این شانس خدایی یک متطقه می باشد که اب و نفت داشته باشد و منطقه دیگر نداشته باشددلیل نمی شود همه اکوسیستم را از بین برد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
3
8
comment يكي نيست از اقاي استاندار پاكدست سوال كنه كه ٣١ مشاور عالي مقام ات چه خدمتي به توسعه استان كردند!؟ كدام طرح توسعه اي در استان نتيجه مشاوره هاي اين جماعت بازنشسته بود!؟
البته خيلي هم فعال بودند ، هر كدامشان يك بنگاه [...] درست كرده بودند براي دريافت حق [...] دادن پست هاي اجرايي!!!
طرفداران استاندار پاكدست ، به نحوه ورود مديران غيربومي به استان يه كم دقت كنن و ببينن چطور با وجود مديران متخصص بومي، يك مشت بي كفايت انتخاب شدند!!! نه اينكه اين مديران غير بومي حامل جيب هاي پر پول براي [...] و [...] استاندار پاكدست بودند...
افسوس به حال ما مردم خوزستان
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
1
comment استاندار ما شمایی اقای مقتدایی تنها استانداری بودی که به سیاست های کثیف همشهری و هم استانیتو نفروختی بدون امروز تمام خوزستانیا به احترامت بلند شدن. خوزستانی 8 سال جنگید و گلوله توپ رو حس کرد. تو این چندسال شماهام واسه ما جنگیدی و برای همینه که خوزستانی که چه ماشین اروند سوار شده چه نشده چه جوونه خوزستانی بیکار یا شاغل برای شما بهترین آرزوها و سلامتی میکنه بدونید هرکس از در استانداری گذر میکنه تابلوی استانداری خوزستان رو با اسم و یاد مقتدایی حس میکنه.یاعلی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
1
comment درود بردکتر مقتدایی
comment
یه انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment ای بابا چیزی که بهتر نمیشه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
6
2
comment زنده باد مردی که بی شیله پیله مردم خوزستان را معتمد خویش پنداشت
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
2
2
comment ضربه رئیس گروه مشاوران به مقتدایی

مقتدایی شخصاً انسان شایسته ای است و قابل احترام.
استفاده از افرادی در قاموس مشاور ...... به چهره استاندار صدمه جدی زد زیرا مشورتهایش از جنس کینه و حذفی بود ایشان شایستگی تدریس در دانشگاهها را هم ندارد چه برسد به مشاوره یک استاندار اشتباه مقتدایی اینجا بود.............
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment عامل اصلی ضربه به مقتدایی بی [...]رئیس شورای مشاوران استاندار بود.

حیف این حکم برای این مرد [...]و مغرور و [...] و بی [...]

منصور زراء نژاد رییس شورای مشاوران استانداری خوزستان شد
اهواز-ایرنا: با حکم استاندار خوزستان، دکتر منصور زراء نژاد به عنوان رییس شورای مشاوران استانداری منصوب شد.
[منصور زراء نژاد رییس شورای مشاوران استانداری خوزستان شد]

گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان در روز پنج شنبه حاکی است عبدالحسن مقتدایی ˈدراین حکم آورده است: با توجه به جایگاه ارزشمند شورای مشاوران و ضرورت هماهنگی های لازم در کارهای جمعی و ایجاد ارتباط منسجم جهت تهیه و تدوین گزارش ها و تصمیم سازی ها ، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رییس شورای مشاوران استاندار تعیین و منصوب می شوید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
1
comment سلام استاندار باید اول به مشکلات پرسنل خودش رسیدگی کند بعد به فکر ادامه راه باشد
چون کار را پرسنل انجام میدهند
باید رضایت انها حاصل بشه بعد
با این وضعیت فلاکت بار پرسنل استانداری کاسه گدایی گرفتن دستشون
آیا در این زمان که فیش های نجومی مدیران مطرح شده حق خانواده های این کارمندان نیست در ماه مبارک چند کیلو میوه برا خانواده خود سر سفره بزارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار