شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
 سرپرست جدید دادگستری دزفول اولویت دستگاه قضایی در این شهرستان در کنار اجرای قانون را احیای حقوق شهروندی عنوان کرد.

حسین تقدسی فر در حاشیه ضیافت افطار امام جمعه دزفول در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا برقراری نظم، قانون مندی و رعایت قانون را دیگر شاخص های کاری دستگاه قضایی برشمرد و گفت: تمام تلاش دستگاه قضایی اجرای خوب قانون و احیای حقوق شهروندان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول از نظر قضایی جایگاه بالایی در استان خوزستان دارد افزود: قضات شایسته ای در دزفول مشغول قضاوت هستند و این امر موجب شده تا رای دادگاه های دزفول از نظر کیفی در سطح مطلوبی باشد.

سرپرست دادگستری دزفول با اشاره به حجم بالای پرونده های ورودی به دستگاه قضایی این امر را نیازمند آسیب شناسی دانست و ادامه داد:باید این حجم بالای ورودی پرونده را در مشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ریشه یابی کرد.

حسین تقدسی فر اخیرا به عنوان سرپرست جدید دادگستری دزفول تعیین شد. پیش از این حجت الاسلام صادق ابوهلال ریاست دادگستری دزفول را عهده دار بود. تقدسی فر سابقه ریاست دادگستری شهرهای مسجدسلیمان ، اندیکا و سه سال قضاوت در مجتمع تجدید نظر دادگاه اهواز را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین رئیس دادگاه جزایی دزفول و هفت سال معاون قضایی این شهرستان را عهده دار بوده است. آیین معارفه رسمی سرپرست جدید دادگستری دزفول در روزهای آینده برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار