اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۴۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
علی ساری نماینده اهواز در گفتگو با شوشان : روسای شعب مجلس تخلف کردند / در عضویت کمیسیون ها عدالتی در میان نبود / اعتراض مان بی نتیجه ماند
جنجال کمیسیون های مجلس دهم هنوز ادامه دارد و برخی از نمایندگان با وجود اعتراض به عدم راهیابی به کمیسیون های مرتبط با تخصص...
شوشان: جنجال کمیسیون های مجلس دهم هنوز ادامه دارد و برخی از نمایندگان با وجود اعتراض به عدم راهیابی به کمیسیون های مرتبط با تخصص ، اما نتوانستند به نتیجه ای برسد و بالاجبار به کمیسیون هایی هدایت شدند که هیچ ارتباطی با رشته و تخصص آنان ندارد. 

علی ساری نماینده اهواز که دارای دکترای انرژی ست از جمله نمایندگانی بود که برای عضویت در کمیسیون انرژی نام نویسی کرد و حتی یکی از امیدهای ریاست این کمیسیون بود اما از راه یابی به کمیسیون انرژی باز ماند. در همین زمینه ساری در گفتگو با پایگاه خبری شوشان گفت : تحصیلاتم مرتبط با حوزه انرژی است اما متاسفانه با حضور بنده در کمیسیون انرژی مجلس مخالفت شد و بالاجبار به عضویت کمیسیون اجتماعی درآمدم.

نماینده اهواز در مجلس افزود: رشته تحصیلی ام در دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مهندسی برق، قدرت، سیستم و انرژی بود. ساری با اظهار تعجب از عدم راه یابی به کمیسیون انرژی گفت: علاوه بر تحصیلات، سوابق کاری و اجرایی متعددی در حوزه نفت دارم و کارمند رسمی وزارت نفت هستم. از طرف دیگر حوزه انتخابیه اینجانب نیز نفت خیز است. 

علی ساری در ادامه با اشاره به عدم راهیابی نماینده ی دیگر به کمیسیون انرژی گفت: فرمند نماینده میانه نیز دارای تخصص در حوزه انرژی است که از راه یابی به کمیسیون انرژی مجلس باز ماند.نماینده اهواز در مجلس اضافه کرد: در بین داوطلبان کمیسیون انرژی مجلس فقط ما 2 نماینده دارای تخصص در زمینه انرژی بودیم که از راه یابی به کمیسیون مرتبط بازماندیم.

ساری با اشاره به اعتراض خود در این زمینه گفت: اعتراض ما نتیجه ای نداشته چرا که در جواب اعتراض ما گفته شد که شما سابقه و تخصص در انرژی دارید اما باید به کمیسیون اجتماعی بروید !
وی با اشاره به تخلف روسای 15 گانه شعب مجلس در تعیین اعضای کمیسیون ها گفت: روسای شعب برخلاف قسمی که خورده اند رفتار نمودند. رهبری در آغاز تشکیل مجلس دهم خطاب به نمایندگان فرمودند که" شما وامدار قسمی هستید که خورده اید" اما در کمال حیرت برخلاف آیین نامه و قسم یاد شده رفتار کردند و در عضویت کمیسیون ها تخلف کردند. 

نماینده مردم اهواز در پایان گفت : آقای لاریجانی رییس مجلس نیز اعلام کرده اند کهخ در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است اما دیگر نمی شود کاری کرد !

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
جرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
1
comment به برادر عزیر جناب دکتر ساری بمصداق "فذکر ان الذکره تنفع المومنین" عرض می کنم که " حق " گرفتنی ست واگر حق ایشان این می بود که در این کمیسون فعال باشند تمکینشان برای رفتن به کمسیون اجتماعی که بنظر می رسد مورد علاقه ایشان نیست وجاهت چندانی ندارد ، خاصه که در آغاز فعالیتهای مجلس اگر این رفتار بر ایشان ودیگر منتخبین محترم مردم شریف خوزستان روا شود وایشان بهمین راحتی تسلیم جریانهای قدرت شوند ، در خصوص مطالبات مردم محروم استان قطعا" این رویه قابل برتافتن نخواهد بود واز ایشان ودیگر وکلای محترم مردم انتظار است که همدست و هم نوا در جهت اسقرار در جایگاههای موثر خدمت ودر راستای هم افزایی توان خود بمنظور تحقق اهداف ملی و احقاق حقوق مردم شریف و غیور استان این چنین در برابرجریانهای قدرت چه در مجلس ویا دولت منفعل نشوند . با امید به روزهای در پیش بهتر وبا آرزوی توفیق جناب دکتر ساری و دیگر وکلای محترم مردم شریف خوزستان، توفیق عزیزان را از پیشگاه حضرت حق آرزومندم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
comment
0
0
comment جناب آقای .....که اصلا مدرک و تخصص انرژی ندارد .
comment
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
comment
0
0
comment دوست عزیز جناب آقای دکتر ساری
واقعا علتش رو نمی دانی که چرا شما را به کمسیون انرژی راه ندادند. اگر بخت و اقبال اصلاح طلبی نبود که [...] به مجلس هم راه نمی یافتی . دوست عزیز مجلس محل افراد ساده نیست و آدم قلدر و حراف می خواهد تا حق مردم را بگیرد. قطعا توی کمسیون اجتماعی نیز بخاطر آنکه تخصصی نداری حرفی برای گفتن نداری . پس [...] به حقوق ماهانه نمایندگی خوش باش .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment از نجابت ایشان سوء استفاده شده مجلس ظاهرا هوچی می خواهد نه انسان خوب
comment
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
comment
0
0
comment وکیلی که نتواند حق خودش را بگیرد چگونه می خواهد از حق مردم دفاع کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار