اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
جلیل مختار نماینده مردم آبادان به شوشان  گفت : روز گذشته جلسه ای با شمسایی مدیرعامل سازمان برق خوزستان داشتیم که موفق شدیم سهمیه آب شرب آبادان را از 60 هزار مترمکعب به 100 هزار مترمکعب برسانیم.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به شرایطی که کشور از نظر بحران آب در آن به سر می برد ، با مراجعاتی که شهروندان برای آب شرب و کشاورزانی داشتند به منظور رفع مشکلات جلسات متعددی را مدیران مربوطه داشتیم که نتایج خوب و مثبتی در بر داشت. 

جلیل مختار افزود: برای سه معضل بزرگی که سال هاست آب و فاضلاب شهری آبادان با آن دست و پنجه نرم می کند جلسات متعددی با  مدیرعامل آبفا روستایی ، مدیرعامل آبفا شهری کشور، روسای آبفا شهری و روستایی آبادان در تهران برگزار کردیم.  وی افزود: ترمیم و تقویت تصفیه خانه کشتکار ، تصویب 900 میلیون تومان برای عبور لوله های انتقال آب از زیر میدان ثامن الائمه ، خرید آب شیرین کن با ظرفیت 12000 متر مکعب از نتایج این جلسات بود. 

نماینده مردم آبادان گفت:  ترمیم شبکه آب رسانی کشاورزی که عمدتا فرسوده است و  تضمین شرکت های آب رسان و بهره بردار برای دسترسی کافی و بموقع آب برای کشاورزان نیز در دستور کار قرار گرفت.

 جلیل مختار مهمترین و اساسی ترین پروژه ای که انجام گرفته است را آبرسانی ضربتی و جهادی به روستای نصار عنوان کرد و گفت:  3500 متر مکعب آبرسانی سالم و قابل شرب برای این روستا با انجام تعویض خطوط و حفاری نهارهایی به طول مجموع 8 کیلومتر بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار