شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷

رییس اداره كتابخانه‌های عمومی آبادان گفت:در نخستین سالگرد دیدار كتابداران سراسر كشور با رهبرمعظم انقلاب تحت عنوان 'همایش چشمه حكمت' شهردار آبادان در حوزه كتاب و كتاب خوانی كشور نمونه شناخته شد.

'بیژن طهماسبی' افزود: این انتخاب بر اساس بررسی شاخص‌های ارزیابی نهاد كتابخانههای عمومی كشور از ادارات كل استان‌ها انجام شده كه مهم‌ترین شاخص آن حمایت از كتاب و كتاب‌خوانی است.

وی اظهار داشت:پرداخت كامل نیم درصد سهم كتابخانه‌های عمومی آبادان از محل كل درآمد شهرداری این شهر در سال های 88 و 89 نیز از عوامل این انتخاب بود.

طهماسبی یادآورشد: این انتخاب در نخستین سالگرد دیدار تاریخی كتابداران سراسر كشور با رهبر معظم انقلاب تحت عنوان 'همایش چشمه حكمت' به منظور تجلیل از حامیان عرصه كتاب و كتاب‌خوانی در سالن غدیر تالار وزارت كشور انجام شده است.

وی گفت:در این مراسم سید'محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 'غلامعلی حداد عادل' مشاور فرهنگی رهبر معظم انقلاب و 'منصور واعظی' دبیركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور در آن حضور داشتند و از استانداران، شهرداران، فرمانداران و خیّران برتر عرصه كتاب و كتاب خوانی تقدیر شد.

وی اضافه كرد: شهردار آبادان در این مراسم، به عنوان شهردار نمونه در سطح كشور در حوزه كتاب و كتاب‌خوانی معرفی و با اهدای لوح تقدیر و سپاس از وی قدردانی شد.

گفتنی است در سال گذشته نیز شهردار آبادان به عنوان شهردار نمونه استان در زمینه اهتمام به امور كتابخانه‌ها برگزیده شده بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار