اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
شوشان: سید فیاض موسوی رییس شورای شهر آبادان در گفتگو با شوشان در خصوص آخرین اخبار انتخاب شهردار جدید آبادان گفت : تاکنون 40 نفر کاندیدای تصدی پست مدیریت شهری آبادان شدند که برخی از این افراد از سوی اعضای شورای شهر به منظور گزینش دعوت شده اند. 

وی افزود: با تصمیمی که در شورای شهر گرفته شده مقرر گردید کلیه کاندیداها تا جلسه نهایی انتخاب شهردار جدید در لیست انتخابات بمانند و هیچ نامی حذف نخواهد شد.

 سید فیاض موسوی گفت: به منظور جلوگیری از فرصت سوزی های بیشتر و زمین نماندن کارها در شهر آبادان و جلوگیری از سردرگمی مردم در راهروهای شهرداری آبادان ، باید سریعا شهر را از این سردرگمی و بلا تکلیفی بی شهرداری خارج کنیم و جلسه انتخاب شهردار آبادان را برگزار نماییم. متاسفانه برهی از دوستان و همکاران به این پیشنهاد رای ندادند و مقرر نمودند جلسه انتخاب شهردار بعد از ماه مبارک رمضان تشکیل شود.

 رییس شورای شهر آبادان افزود: در اولین جلسه شورای شهر که سه شنبه همین هفته بعد از لیالی قدر برگزار می شود مجددا پیشنهاد خود را برای برگزاری سریع جلسه نهایی انتخاب شهردار جدید به همکاران ارائه می دهم که امیدوارم مقبول بیفتد و شهر به روال عادی خود بازگردد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار