اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
سیدخلف موسوی خبر داد:
جلسه کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر اهواز با حضور سیدخلف موسوی شهردار ، سیدمهدی آلبوشوکه رئیس کمیسیون و هدایت ممبینی ، علی ناصری، سیدمحمد جواد رضوی ، مریم ابریشم کار و هوشنگ شیرمردی اعضای شورا برگزار شد.

سیدخلف موسوی در این جلسه با بیان این مطلب که با توجه به نقش تربیتی و فرهنگی ورزش، مدیریت شهری خود را متولی ورزش محلات می داند چرا که ورزش همگانی نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت عمومی دارد.

شهردار اهواز خاطرنشان ساخت: در این دوره از مدیریت شهری، 39 زمین ورزشی چمن مصنوعی به مجموعه های ورزشی در شهر اهواز اضافه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 96 زمین چمن مصنوعی در سطح 119 محله شهر اهواز وجود دارد و تا پایان این دوره انتظار هست که در هر محله یک زمین چمن مصنوعی در اختیار شهروندان باشد.

شهردار اهواز با اشاره به فعالیت بیش از 50 هیأت ورزشی در استان و شهر اهواز گفت: با توجه به اهمیت قانونمندی و شفافیت در امور، آیین نامه ای برای تقدیر سالانه از قهرمانان هر رشته در استان تدوین شده است که بر اساس آن  نظام تشویقی مدون و شفافی برای بزرگداشت مقام قهرمانان ورزشی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در سال جاری احداث چندین زمین چمن مصنوعی بزرگ در دستور کار شهرداری خواهد بود.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ورزش بانوان سرلوحه فعالیت های شهرداری است و احداث دو پارک بانوان در این دوره، اراده جدی شهرداری برای حمایت از ورزش بانوان را نشان می دهد و امیدوارم با حل مشکلات اقتصادی، شاهد افتتاح پارک بانوان در هر منطقه شهرداری باشیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار