اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

شوشان: آیین رونمایی از کتاب "ککا مو نمی خوام شهید بشم" نوشته ی ستاره عرفانی راد در ساعت 10 روز چهارشنبه 9تیرماه در تالار مهتاب کتابخانه ی مرکزی اهواز برگزار می شود.

این کتاب در 183صفحه و سه بخش با حمایت اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان و همکاری نشر الیما به چاپ رسیده است.  کتاب "ککا مو نمی خوام شهید بشم"  به خاطرات سردار شهید داریوش باقری کاهکش پرداخته است که بخش دوم آن خاطره داستان های طنزآمیزی هستند که در حوزه ی ادبیات دفاع مقدس کمتر موردتوجه نویسندگان قرار گرفته اند.
 
داریوش باقری کاهکش از فرماندهان گردان قائم آبادان در 4تیر67 در جزایر مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 24سال به خانه بازگشت و درکنار یاران شهیدش آرام گرفت.

عرفانی راد در مقدمه ی کتاب رویکرد خود را پرهیز از مقدس نمایی و ذکر واقعیات عنوان کرده و بر این باور است که شهدا نباید "افلاک نشین" و "دست نیافتنی" به نسل جوان معرفی شوند  بلکه باید آن ها را همان گونه که بوده اند به تصویر کشید.

عرفانی راد در این کتاب با زبانی ساده، روان و شیوا و متناسب با شخصیت شهید داریوش باقری به زندگی وی پرداخته و از هرگونه اغراق و غلو پرهیز کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار