اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه از به هلاکت رسیدن "کاوه جوانمرد" از فرم
فرمانده نیروی زمینی سپاه از به هلاکت رسیدن "کاوه جوانمرد" از فرماندهان ضد انقلاب در آخرین عملیات رزمندگان سپاه در غرب کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم به‌نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدارمحمد پاکپور با اشاره به انهدام گروهک 11 نفره اشرار مسلح وابسته به ضدانقلاب در عملیات سپاه در کردستان اظهار داشت: عملیات تعقیب و درگیری با این اشرار مسلح  از 3 روز پیش در منطقه سروآباد آغاز و تا ظهر دیروز ادامه داشت.

وی افزود: در این عملیات تمامی 11 نفر این گروهک به هلاکت رسیدند و سلاح، مهمات و اسناد و مدارکی نیز از این گروهک به‌دست نیروهای ما افتاد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین اعلام کرد: در این درگیری، «کاوه جوانمرد» از فرماندهان این گروهک ضدانقلاب توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید.

سردار پاکپور در پایان سخنانش تاکید کرد: رزمندگان سپاه ضمن اشراف کامل بر تمام تحرکات تروریست‌های متجاوز پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه‌ای به شرارت‌های آنها خواهند داد.

صبح امروز نیز فرمانده سپاه کردستان در گفت‌وگویی با تسنیم از انهدام تیم تروریستی ضدانقلاب در کردستان توسط سپاه، هلاکت 11 نیروی ضدانقلاب و به شهادت رسیدن 3 رزمنده سپاه خبر داده بود. 

سپاه: انهدام کامل گروهک ضدانقلاب در غرب کشور توسط سپاه/

سردار محمدحسین رجبی اظهار کرده بود: پس از 10 روز تعقیب نیروهای ضدانقلاب در کردستان، به منطقه کوهسالان سروآباد هدایت شده و نیروهای سپاه استان، جاهایی که این گروه قصد ورود به آنجا را داشتند، سد کردند و هر 11 نفر را به هلاکت رساندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار