اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
روزنامه ایران در ادامه پیگیری موضوع فیش‌های حقوق کلان و پاداش‌های نجومی از پاداش 600 میلیون تومانی هیأت مدیره سایپا در دولت قبل خبر داد.این روزنامه در ادامه آورده است؛ نگاهی به صورت‌های مالی شرکت خودروسازی سایپا نشان می‌دهد که طی سال‌های 87 و 88 مدیرعامل به همراه 4 عضو دیگر هیأت مدیره مبلغ 600 میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند که با احتساب نرخ تورم به مقدار کنونی معادل یک میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد می‌شود. صورت مالی سایپا نشان می‌دهد که در سال 87 اعضای هیأت مدیره مبلغ 300 میلیون تومان و در سال 88 هم به همین منوال مبلغ 300 میلیون تومان دیگر برای خود پاداش در نظر گرفته اند! انتصاب عنوان مدیر عامل سایپا در حالی انجام شد که وی سابقه مدیریت در مجموعه‌های صنعتی را نداشت و با نظر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری وقت در این سمت منصوب شد.

 از سوی دیگر و در واکنش به این خبر اعضای هیات مدیره سابق سایپا در واکنش به خبر روزنامه ایران درباره پاداش ۶۰۰ میلیونی اعضای هیات مدیره سابق سایپا در نامه ای خطاب به مدیر مسئول این روزنامه با شفاف سازی نسبت به حقوق و پاداش‌ پرداختی به اعضای هیات مدیره، اعلام کردند: «پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سال‌های ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می‌شود». متن این نامه بدین شرح است:
«مدیر مسئول محترم روزنامه ایران
باسلام؛
پیرو درج مطلب پاداش ۶۰۰میلیون اعضای هیئت مدیره سایپا در سال ۸۷ و۸۸لطفا طبق قانون مطبوعات نسبت به در درج تکذیبیه ذیل اقدام فرمائید.
خبر فوق وپرداخت پاداش ۶۰۰میلیونی به اعضای هیات مدیره سایپا در سالهای ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می شود .لازم به ذکر است که  عدد ذکر شده (۳۰۰ میلیون) در صورت مالی سایپا مصوب مجمع عمومی شرکت سایپا ،عددی است که به سهامداران حقوقی(سازمان گسترش،شستا،گروه بهمن) پرداخت می شود و سهامداران حقوقی طبق سیاستهای  ابلاغی از آن مبلغ ،مبلغی را به اعضای حقیقی اختصاص می دهد که طبق ابلاغ وقت سازمان گسترش به شرکتهای زیر مجموعه حداکثر پاداش مصوب برای اعضای غیرموظف۱۰ و موظف۲۰ ومدیرعامل ۳۰ میلیون تومان در سال بوده است که کمتر از ۵درصد عدد ذکر شده آن رسانه می باشد. خبرگزاری مهر این خبر را منتشر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار