اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کلانشهر اهواز از روبری مسجد حضرت آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی(ره) به طرف مصلی مهدیه حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود
شوشان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان مسیر راهپیمایی در شهرستان اهواز را اعلام کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کلانشهر اهواز از روبری مسجد حضرت آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی(ره) به طرف مصلی مهدیه حضرت امام خمینی(ره) در ساعت ۱۱ صبح برگزار می شود.

۱۶ مرداد سال ۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود، بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعهه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

همه ساله مردم در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند. در شماری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان، پاکستان و حتی برخی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، تظاهراتی در بعضی از مراکز اسلامی و با حضور مسلمانان و غیر مسلمانان برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار