اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
مردی که متهم به گروگان گیری اعضای خانواده همسرش در شیراز است جزئیات این گروگان گیری را تشریح کرد.
 مردی که متهم به گروگان گیری اعضای خانواده همسرش در شیراز است جزئیات این گروگان گیری را تشریح کرد.

به گزارش خبر جنوب، ساعت 13 و 15 دقیقه روز دوشنبه به مامورین کلانتری 37 بهارستان گزارشی در خصوص گروگان گیری اعلام شد. مامورین با حضور در محل و محاصره محل گروگان گیری در بررسی های نخست متوجه شدند فردی به نام (م.پ)بخاطر اختلاف با خانواده همسرش با ورود به منزل پدر زنش، همسر وپسر 9 ساله، خواهر همسر و مادر همسر خود را با تهدید دو قبضه سلاح شکاری و کلت کمری و یک قبضه چاقو گروگان گرفته است. با اعلام این گزارش ماموران کلانتری میانرود در محل حاضر شده و دريافتند مردی اعضای خانواده همسر، فرزند و همسر خودش را گروگان گرفته است.

با بررسي هاي تخصصي ماموران توانستند عامل اين گروگان گيري را شناسایی كنند.آنها دریافتند که وی به دلیل اختلافات قبلی دست به این کار زده است.اسدی بازپرس شعبه 17 دادسرای امور جنایی شیراز به ماموران مأموریت داد تا خیلی زود به آزادسازی این گروگان ها دست بزنند.

در بررسی های صورت گرفته پیرامون این گروگان گیری فاش شد که متهم پس از ورود به منزل و گروگان گیری با سلاح شکاری گلوله ای به دیوار سالن شلیک وآیینه دیواری منزل را با قنداق سلاح شکاری شکسته و سپس با شلیک گلوله کلت به سقف سالن باعث تخریب قسمتی از آن شده است.

با توجه به حساسیت این موضوع محل محاصره شد تا بالاخره پس از گفت و گو با متهم و درخواست اینکه خودش را تسلیم کند، در ساعت 14و 20 دقیقه متهم گروگان ها را آزاد اما با گذاشتن کلت کمری روی سر خود تهدید به خودکشی کرد. در نهایت پس از سه ساعت متهم خودش را نیز تسلیم نمود.

با انتقال متهم به اداره آگاهي بازجويي از وی آغاز شد. وي گفت: روز قبل از حادثه همسرم به همراه فرزندم به منزل پدرش رفته بودند. چندین بار دنبالش رفتم اما او حاضر نبود به خانه برگردد. از آنها خواستم که اجازه دهند تا فرزندم را ببینم اما آنها مخالفت کردند.

وی ادامه داد: از این موضوع به شدت ناراحت بودم همین مسئله باعث شد که به فکر انتقام جویی بیفتم. به همین دلیل روز حادثه با قصد و نیت قبلی وارد منزل پدرهمسرم شده و آنها را گروگان گرفتم. متهم در تمام مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد. این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار