اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: روز قدس رمز ماندگاری استکبارستیزی در جهان اسلام است.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یوم‌الله قدس یکی از روزهای مهم و حیاتی در جهان اسلام است که باعث شده استکبار جهانی بابت جنایت‌ها و تجاوز‌گری‌های خود پاسخگو باشد.

وی افزود: روز قدس مهم‌ترین رسالت آن زنده‌گذاشتن روحیه استکبارستیزی در عصر حاضر است و این موضوع باعث شده همه متجاوزان و مستکبران جهان از این روز وحشت‌زده باشند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل با دیدی آینده پژوهانه این روز را تعیین کرده‌اند و امروز شاهد برکات این روز در عصر حاضر هستیم.

وی با اشاره به خوش وحشی‌گری و تجاوزگرانه رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: متأسفانه در سایه سکوت مدعیان حقوق بخش روز‌به‌روز در حال توسعه توطئه‌های ددمنشانه خود علیه جهان اسلام است.

سامری خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار بدون در نظر گرفتن حداقل‌ترین مبانی انسانی و حقوق بشر ملت مظلوم فلسطین را مورد آماج تجاوزهای گسترده خود قرار داده و از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: مردم مسلمانان با توجه به رسالت همدردی و حمایت از مظلوم بایستی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صلابت خود را در مقابله با متجاوزان به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز جهانی قدس در واقع روز بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در مقابل مستکبران عالم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار