اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
خبر آسمانی‌ شدن شهید مدافع حرم مهدی نظری به خانواده‌اش اعلام شد.
خبر آسمانی‌شدن شهید مدافع حرم ستوان دوم پاسدار مهدی نظری با حضور مسؤولان اندیمشک در منزل پدر شهید به خانواده‌اش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، صبح امروز و با حضور سردار رحمان‌پورجوادی فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر(ج) سپاه خوزستان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرمانده، جانشین و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، پرسنل تیپ سوم حضرت مهدی(عج) سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و جمعی از هم‌رزمان خبر آسمانی‌شدن شهید مدافع حرم مهدی نظری به خانواده‌اش اعلام شد.

در این حضور فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر(عج) با تایید خبر شهادت این پاسدار شهید اظهار کرد: این شهید بزرگوار در درگیری با نیروهای تکفیری در جنوب حلب و در دفاع از حریم ولایت و اهل‌بیت عصمت و طهارت(س) به فیض شهادت نائل آمد.

سردار رحمان پورجوادی افزود: مراسم تشییع پیکر این پاسدار شهید گرانقدر پس از بازگشت پیکر مطهرش به کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم بزرگداشت این شهید گرانقدر از سوی ستاد کنگره سرداران و یک‌هزار شهید اندیمشک و با همکاری دستگاه‌های اجرایی پس از هماهنگی‌های لازم به زودی و با حضور آحاد مردم شهیدپرور اندیمشک در این شهرستان برگزار خواهد شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت این شهید مدافع حرم به خانواده و مردم ولایت‌مدار اندیمشک، اظهار کرد: با بسیج تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مراسمی باشکوه و در خور شان و جایگاه شهدا و این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

فریدن حسنوند افزود: در همین راستا شورای اداری شهرستان مختص این موضوع برگزار و تصمیمات و هماهنگی‌های لازم در این جلسه اتخاذ خواهد شد.

ستوان دوم پاسدار شهید مهدی نظری متولد 1362 از رزمندگان لشکر عملیاتی هفت ولیعصر(عج) سپاه خوزستان است که به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم از اندیمشک به کاروان شهدا پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار شهید احمد مجدی‌نسب، سردار شهید علی‌محمد قربانی، بسیجی شهید حبیب رحیمی‌منش و دانشجوی بسیجی احمد حاجیوند الیاسی دیگر شهدای مدافع حرم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار