شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲

دبیر خانه کارگر خوزستان درباره تعطيلي واحد‌هاي بزرگ توليدي در اين استان هشدار داد.

آقایار حسینی با اشاره به اينكه کارگران كارخانه لوله سازی خوزستان بیش از دو سال است بلاتکلیف‌اند، گفت: این در حالیست که لوله سازی خوزستان در گذشته از شرکت‌های نمونه بخش دولتی محسوب می‌شد و از زمان واگذاری به بخش خصوصی وضعیت نابسامانی یافت.

اين فعال كارگري اضافه كرد: کارخانه لوله سازی در دو سال گذشته هیچ تولیدی نداشته و از پرداخت بیش از ۲۰ ماه حقوق کارگران خود ناتوان بوده است و این کارگران همچنان بلاتکلیف هستند.

حسيني در ادامه به كارخانه قند اهواز اشاره كرد و گفت: بیش از ۱۴۰ کارگر کارخانه قند اهواز بیش از یکسال است که حقوقي دریافت نکرده‌اند.

این فعال کارگری همچنین درباره مشكلات کارگران زیر مجموعه شهرداری‌های استان خوزستان و کارگران قطار شهری اهواز اظهار داشت: حقوق این کارگران معمولا با تاخیر ۳ الی ۴ ماهه پرداخت می‌شود. به گفته حسینی بسیاری از این واحد‌ها به دلیل بی‌توجهی مسئولان تعطیل شده‌اند و با وجود اطلاع‌رساني از طريق رسانه‌های جمعی هنوز هیچ اقدامی از سوی دولت در این خصوص انجام نشده است.

دبير خانه كارگر خوزستان توجه خاص نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان را به مشکلات کارگران استان خواستار شد و افزود: شایسته نیست در خوزستانی که منابع عظیم نفت و گاز و منابع طبیعی دارد و هشت سال در مقابل دشمن دفاع كرده است، کارگران با این مشکلات مواجه باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار