شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: کدورت و گل آلود بودن آب در برخی از مناطق اهواز به دلیل تعمیر شبکه‌های آب است و هیچ ارتباطی به تصفیه‌خانه‌ها ندارد.
 
سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: کدورت آب خروجی از تصفیه خانه هر روز در 3 نوبت بررسی می‌شود و آب خارج‌شده از تصفیه‌خانه‌های اهواز پس از انجام بررسی‌ها، به دست مصرف کنندگان می‌رسد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی افزود: تمام استانداردهای لازم تولید آب از نظر، کیفی و میکروبی در تصفیه‌خانه‌های اهواز رعایت می‌شود و مستندات آن نیز به صورت کامل وجود دارد و مشکل کدورت آب برخی مناطق اهواز ربطی به تصفیه خانه‌های آب ندارد.
 
دشتی زاده تصریح کرد: به دلیل تعمیر شبکه‌های در برخی مناطق، گاهی آب دچار کدورت می‌شود که این مشکل نیز زودگذر است و پس از اتمام تعمیرات شبکه، رفع خواهد شد.
 
وی گفت: اگر همشهریان اهوازی با مشکل کدورت یا گل آلودی آب مواجه شدند، می‌توانند با سامانه 122 تماس برقرار کنند تا همکاران این شرکت برای حل این مشکل اقدام کنند.
 
دشتی زاده خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده کدورت آب، مأمورین این سازمان اقدام به شست و شوی شبکه می‌کنند تا مشکل گل‌آلودی آب آن منطقه حل شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
0
1
comment چرا در اکثر خیابانهای اهواز سرریز فاضلاب وجود دارد و شرکت آبفا لایروبی اساسی در تمام اهواز انجام نمی دهد و به صورت مقطعی و غیر اصولی دست به این کار می زند.
پاسخ ها
comment
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
comment برای اینکه دولت اعتبارات کافی را به این مهم تخصیص نمی دهد که تغییرات اساسی در شبکه فاضلاب شهر اهواز صورت پذیرد . هر چی سرمایه از خوزستان بدست میاد در استانهای دیگر کشور هزینه میشود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
0
1
comment فقط گل آلود نیست صبح از خواب پا شدم صورتمو آب زدم بوی فاضلاب میداد واقعا خجالت آوره.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment باسلام معضل وجود بوی فاضلاب وتعفن درآب برخی مناطق همچون حدفاصل خیابان زندتا اتوبان جمهوری حدود یک ماه است که وجودداردوعلیرغم پیگیریهای انجام شده وتاییدبازرسان آبفای اهوازمبنی بروجود فاضلاب درشبکه آب آشامیدنی دربرخی روزها وشبها برای چندین ساعت ای وضعیت انجام میشه وباعث بیماری اسهال درمنطقه شده درصورت عدم رفع موضوع وبی مسِولیتی مسِولین آبفای اهوازموضوع ازطرق وراههای دیگری پیگیری خواهدشدوبهترین شاهدمدعا نیز خودآب آلوده ومتعفن موجود درشبکه آشامیدنی منازل مردم منطقه
می باشد.
comment
مظلوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
1
comment باسلام این مسئولین آب وفاضلاب اهواز [...] در این ماه مبارک در شب و یا اول صبح برای مسواک زدن و شستن و وضوگرفتن با آب دارای بوی تعفن فاضلاب و گل آلود در منطقه کمپلو روزه گرفتیم. آیا در برابر خدا پاسخی دارید. حال ما این قبضهای آب را که گران کردید را باین وضعیت و هزینه های پمپ و برق آن کجای دلمان بگذاریم. ما که شما را نمی بخشیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
comment
0
0
comment آب در کوی ملت همیشه گل آلود است.آقای دشتی زاده خودتان نمونه بگیرید تا واقعیت را بپذیرید.آب را بدون تصفیه فیزیکی به شبکه پمپ میکنید.ضمن اینکه بوی فاضلاب هم میدهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار