اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
فوتسالیست خوزستانی تیم ملی‌حفاری، به صورت یار کمکی، تیم السد قطر را در جام باشگاه‌های آسیا، همراهی می‌کند.

علیرضا مرادحاجتی، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون قطر درخواست خود را مبنی بر پیوستن احمد ملاعلی به تیم السدقطر به عنوان یار کمکی برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، به فدراسیون فوتبال ایران داد و کمیته فوتسال ایران نیز از ما خواست که چنین همکاری را داشته باشیم و ما هم رضایت دادیم.

وی با بیان این که ملاعلی سابقه حضور در این تیم را دارد، عنوان کرد: با توجه به این که برای جذب این بازیکن با ما هماهنگ شده بود، نمی‌خواستیم جلوی پیشرفت او را بگیریم چرا که ملاعلی به حدی رسیده است که باشگاه‌های آسیا نیازمند او هستند. به هر حال ما موافقت کردیم تا از این برند ملی‌حفاری استفاده شود.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: ملاعلی برای فصل جدید لیگ برتر کشور نیز با ما قرارداد بسته و تحت قرارداد باشگاه ملی‌حفاری است. او پیش از آغاز لیگ برتر نیز به ایران بر می‌گردد و ملی‌حفاری را در این مسابقات همراهی خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی‌حفاری تاکید کرد که سرمربی این تیم پس از مسابقات المپیک ریو مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد ملاعلی، از بیست و پنجم تیرماه تا دوم مردادماه به عنوان یار کمکی، تیم السد قطر را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که در تایلند برگزار خواهد شد، همراهی می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار