شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: دو بالگرد آتش نشانی از استان های تهران و فارس در محل حادثه حضور دارند و علاوه بر این، شش بالگرد از سوی وزارت دفاع در حالت آماده باش هستند.
به گزارش شوشان ،  احمد سیاحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش برای مهار آتش سوزی در مجتمع پتروشمی بوعلی سینا ماهشهر که روز گذشته بر اثر نشت گاز دچار انفجار و آتش سوزی شد همچنان ادامه دارد. آتش در دو مخزن و برج مجتمع پتروشیمی مهار شده بود که در ساعت ۱۱ امروز دوباره یکی از مخازن شعله ور شد.

وی افزود: تاکنون یک چهارم مواد این مخزن سوزانده شده و همه مواد باید سوزانده و از بین برود تا زودتر خاموشی صورت گیرد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: نمی توان زمان مشخصی را برای مهار آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر اعلام کرد و در حال حاضر همه تلاش بر این است که آتش در مخزن مدیریت و از سرایت آن به دیگر واحدها جلوگیری شود.

به گفته سیاحی، دو بالگرد آتش نشانی از استان های تهران و فارس در محل حادثه حضور دارند و علاوه بر این، شش بالگرد از سوی وزارت دفاع در حالت آماده باش هستند که در صورت اعلام نیاز، پرواز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین یک هوایپمای اطفای حریق نیز در تهران آماده است ولی ما تاکنون اعلام نیاز نکرده ایم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در پایان عنوان کرد: این آتش سوزی در یک سایت مجتمع پتروشیمی رخ داده و هیچ خطری مناطق مسکونی ماهشهر را تهدید نمی کند. تنها موضوعی که مورد بحث قرار گرفته دود ناشی از آتش سوزی است که به سمت مناطق مسکونی گسترش پیدا کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار