اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
رئیس انجمن صنفی دفاتر هواپیمایی خوزستان گفت: تورهای ارمنستان و گرجستان امسال برای نخستین بار در اهواز فعالیت خود را آغاز کردند.

امیر خوانساری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرواز به ارمنستان هفته ای یک بار با هواپیمایی نفت انجام می شود و دیگر نیاز نیست مردم خوزستان برای سفر به ارمنستان به تهران بروند.
وی گفت: استقبال از تورهای ارمنستان و گرجستان خوب است و تاکنون بسیاری از مردم به این تورها رغبت نشان دادند.

وی در خصوص سفر به سایر کشورهای همجوار اظهارکرد: سفر به کشور امارات نیز از فرودگاه اهواز تقریبا هر روز یا هفته ای پنج پرواز انجام می شود که پس از ماه مبارک رمضان این سفرها رونق یافته است.

خوانساری یادآور شد: خانواده ها سفرهای تابستانه خود را آغاز کردند و استقبال از تورها و سفرهای خارجی نیز بیشتر شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر هواپیمایی خوزستان بیان کرد: همچنین پرواز به عراق دوباره پس از ماه مبارک رمضان برقرار شد و هفته ای یک بار پرواز از فرودگاه اهواز به مقصد نجف صورت می گیرد. وی ادامه داد: مردم می توانند با مراجعه به دفاتر هواپیمایی دارای مجوز زیارتی برای سفر به عتبات عالیات کشور عراق اقدام کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به سیاست های نظام ، تورهای سیاحتی ترکیه در اهواز انجام نمی شود و تنها دو دفتر در این زمینه تبلیغ سفر به استانبول را می کنند که به آنها تذکر داده شد.
وی با بیان اینکه مردم به سمت تورهای ترکیه نمی روند، افزود: پرواز مستقیم ترکیش از اهواز به ترکیه حدود دو سال فعال است، و به تبع آن متقاضیان این سفر افزایش یافته و تنها تور سیاحتی ترکیه نیست.

خوانساری ادامه داد: برخی از مسافران به دلیل اتصال مستقیم به اروپا، پرواز ترکیش را انتخاب می کنند که این پروازها نیز مزیت هایی برای مردم استان از جمله بازرگانی ایجاد کرده و توسعه استان را به دنبال دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار