اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
عضو شورای شهر اهواز گفت: پیگیر هستیم تا طرح جامع شهر بازنگری شود و برخی مناطق در محدوده شهری اهواز قرار گیرند.
 
عاشور سواری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیگیری‌هایی در خصوص طرح جامع شهری اهواز انجام شده است. در هر 10 سال یک‌بار این طرح توسط ریاست اداره‌کل راه و شهرسازی بازنگری می‌شود. در این خصوص از طریق نماینده مجلس، معاون عمرانی استاندار و نماینده شهرداری در کمیسیون طرح جامع شهری پیگیرهای بسیاری در خصوص علی‌آباد انجام شده و به دنبال آن هستیم که علی‌آباد، ملاشیه، عین دو و بخشی از زرگان در محدوده شهری قرار بگیرند.
 
وی افزود: شهر اهواز از لحاظ عمرانی باید به سطحی برسد که قابل مقایسه با دیگران کلان‌شهرها باشد.
 
عضو شورای شهر اهواز با بیان این‌که ایجاد فضاهای مفرح و باطراوت در شهر از دیگر وظایف ذاتی شهرداری است، تصریح کرد: ایجاد فضای سبز و محیط بانشاط و طراوت از جمله مهم‌ترین وظایف شهرداری است و در این خصوص باید توجه داشت که شهرداری باید سرانه‌های فضای سبز در اهواز را رعایت کند و فضای سبز در اهواز باید به حد استاندارد برسد.
 
سواری‌پور ادامه داد: ارایه خدمات شهری و جمع‌آوری زباله‌ها و پاک بودن شهر در ادامه وظایف ذاتی شهرداری در خصوص ایجاد شهری بانشاط و طراوت است و این کارها باید به موقع توسط شهرداری انجام شود.
 
وی با بیان این‌که معابر شهر اهواز دچار فرسودگی هستند، اظهار کرد: در شورای شهر لزوم بهبود معابر تصویب شده و این موضوع در اولویت شورای شهر است. معابر باید به شکل مطلوب بهبود پیدا کنند و آسفالت‌ها مناسب شوند.
 
عضو شورای شهر اهواز گفت: به دنبال آن هستیم که تا پایان شورای چهارم شهر، تمام معابر اصلی اهواز از آسفالت برخوردار باشند.
 
سواری‌پور در خصوص مشکل منطقه علی‌آباد بروال اظهار کرد‍: شهرداری عنوان می‌کند که منطقه علی‌آباد در طرح جامع شهری نیست ولی با این حال وظیفه خود دانستیم که در این مناطق محروم مانند علی‌آّباد، ملاشیه و سیاحی ورود کنیم و کارهای خوبی نیز انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در سال 94 برای رسیدگی به منطقه علی‌آباد 2 میلیارد تومان تصویب و توسط شهرداری هزینه شد. در سال 95 نیز 600 میلیون تومان در نظر گرفته شد؛ به تازگی به همراه آقای ساری نماینده اهواز در مجلس، شهردار منطقه سه و رییس شرکت آب و فاضلاب بازدیدی از منطقه علی‌آباد داشتیم و اکنون کار ایجاد شبکه فاضلاب تمام کوچه‌های علی‌آباد به جز 500 متر به پایان رسیده و قول داده شده که در آینده نزدیک این مسافت باقی‌مانده نیز تکمیل شود و با پایان یافتن عملیات ایجاد شبکه فاضلاب، شهرداری کار آسفالت معابر علی‌آباد را انجام خواهد داد.
 
عضو شورای شهر اهواز گفت: انجام کارهای عمرانی در شهر و فراهم کردن بستر عمرانی از وظایف ذاتی شهرداری است و اکنون در اهواز شاهد برخی پروژه‌های عمرانی خوب مانند تعریض پل سوم، پل روگذر شهدای مدافع حرم، زیرگذر شریعتی و پل ولایت هستیم و این کارها با همکاری شورای شهر در حال انجام است.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار