اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۱۲
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
الباجی نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان : ضرورت تغییر برخی از مدیران استان / مشکلات خوزستان معلول مدیران ناکارمدی ست که سال ها دغدغه جیب خودشان را داشته اند نه دغدغه مردم/ مدیران از پشت صندلی های خود خارج شوند و ببیند مردم در چه وضعیتی به سر می برند
ضرورت تغییر مدیران ناکارآمد خوزستان " فصل مشترک سخن همه کسانی ست که دغدغه ی توسعه استان دارند اما مراتب بیان و زمان تغییرات...

شوشان : "ضرورت تغییر مدیران ناکارآمد خوزستان " فصل مشترک سخن همه کسانی ست که دغدغه ی توسعه استان دارند اما مراتب بیان و زمان تغییرات در نزد نخبگان و مسئولین ارشد متفاوت است ؛ هر چند شریعتی استاندار خوزستان می گوید که با "تغییر نمی توان چیزی را تغییر داد" ولی با این وجود تاکید شریعتی از همان روز اول بر ارزیابی مدیران بوده و در واقع این ارزیابی نوعی هشدار به تغییر مدیران ناکارآمد است.

به گزارش شوشان ، ضرورت تغییر مدیران ناکارآمد بر کسی پوشیده نیست و هم اساتید دانشگاه ، هم فعالین سیاسی و هم نمایندگان مجلس بر آن تاکید دارند. در همین رابطه ، الباجی نماینده مردم اهواز معتقد است که مشکلات استان معلول مدیران ناکارمدی ست که سال ها صرفا دغدغه جیب خودشان را داشته اند نه دغدغه مردم . 

الباجی نماینده اهواز بر این نکته تاکید دارد که تغییر همواره حرکتی رو به جلو و مفید است چرا که تلنگری به مدیرانی وارد می شود که در خواب خرگوشی به سر می برند و موجب می شود که در مواجهه با تغییر به خود بیایند و خود را وقف مردم و رفع مشکلات نمایند. 

نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان با تاکید بر اینکه دولت آماده هر نوع همکاری و همراهی برای توسعه استان است ، گفت : وضعیت فعلی خوزستان معلول وجود مدیران ناکارمد است و تمام مصیبت ها و عقب ماندگی های استان از وجود همین مدیران نالایق است. 

وی افزود : به مدیران نالایق و ناکارآمد استان هشدار می دهم که اگر به خود نیایند و از خواب خرگوشی برنخیزند و مشکلات مردم را حل نکنند مطمئن باشند واقعیت ها را بی پرده با رسانه ها در میان خواهم گذاشت و همه ی بلاها و مصیبت هایی که بر سر مردم آورده اند را فریاد خواهم کشید. به عنوان نماینده مردم سوگند یاد کرده ایم که پاسدار منافع مردم باشیم و ذره ای از حق مردم استان و اهواز کوتاه نخواهیم آمد.

کاظم نسب الباجی ضمن اشاره به ضرورت تغییر برخی از مدیران گفت : استاندار خوزستان در ابتدا باید فرصت و مجالی به مدیران ستادی و اجرایی دهد تا بتوانند خود را با شرایط جدید وقف دهند و در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم گام بردارند اما اگر دوباره بخواهند همان روال قبل را در پیش بگیرند باید برکنار شوند.

نماینده مردم اهواز با اشاره به بخشی از مشکلات استان خوزستان گفت: کجای دنیا مشاهده می شود که استانی با ظرفیت ها و پتانسیل های خوزستان که روی منابع عظیم نفت قرار گرفته دانش آموزانش در گرما و سرما در کانکس درس بخوانند. کجای دنیا مشاهده می شود که استانی با ذخایر عظیم گازی روستاهایش بی بهره از گاز باشد. اروپا از گاز ایران استفاده می کند اما برخی از روستاهای خوزستان هنوز گاز ندارند !

الباجی ادامه داد: روستاهای بخش شاوور از نعمت آب شرب سالم بی بهره اند و در برخی روستاها نیز متاسفانه مردم مجبور به استحمام با آب لجن هستند و همین امر نیز سبب بروز بیماری های پوستی شده است. این یک فاجعه است. غیزانیه در کنار لوله های نفت ، از آب شرب محروم است ! 

نماینده مردم اهواز ضمن فاجعه آمیز خواندن مشکلات استان گفت : مدیران خوزستانی از پشت صندلی های خود خارج شوند و ببیند مردم در چه وضعیتی به سر می برند. به عنوان نماینده مردم این وضعیت را تحمل نمی کنم و قطعا اگر رسیدگی نشود برخورد خواهیم کرد. 

وی در پایان ضمن تاکید بر همدلی و همراهی همه مسئولین و نمایندگان استان در جهت رفع مشکلات گفت : دکتر شریعتی استاندار خوزستان بخوبی از ظرفیت ها و همچنین مشکلات استان آگاه است . رفع مشکلات استان و قرار گرفتن خوزستان روی ریل توسعه قطعا با تعامل و همراهی نمایندگان استان ، استاندار و سایر مسئولین رقم می خورد و با این همدلی قدم هایی در جهت رفع عقب ماندگی ها برداشته خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
انتشار یافته: ۳۰
comment
comment
ملک زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
2
6
comment برادر گرامی جناب آقای الباجی تغییرات ابتداً می بایست از درون خود استانداری آغاز شود در استانداری معاون بازنشسته ای وجود دارد که هنوز حقوق معاونت دریافت می کند و هم اکنون بدون داشتن هیچ سمت رسمی در منازل استانداری مستقر است و از بیت المال مسلمین استفاده می کند فلان مدیر کل که برای نمایندگی استعفا داده و تایید نشده بدون حضور داشتن در استانداری حقوق کامل خود را دریافت می کند و به هیچ شخصی هم جوابگو نیست این ظلم فاحش به پرسنل بخت برگشته استانداریست که ماههاست اضافه کار خود را دریافت نکرده اند بعد آقایان از تمام امکانات استانداری استفاده می کنند. مسبب تمامی این اعمال را در حوزه اداری و مالی می بایست جستجو کرد ...
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
comment بالا رفتن سن در کل دنیا جرم محسوب میشود و باعث خفت و خواری و تحقیر انسانها.
همه مرتب به بازنشته ها توهین میکنند .
سوال اینجاست که ایا خود شما پیر نمیشوید و یا به اینده خود فکر نمیکنید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
0
6
comment سوالم اینه حالا این مشاوران که هیچ گونه کارایی نداشته اند و حتی دکتر قمشی به عنوان مشاور آب خودشان میگن که حتی استاندار رو نمیدیدن چه برسه به مشاوره دادن، چقدر بابت اون حقوق و مزایا دریافت می کردن؟
comment
جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
2
comment ایشون نماینده اهوازه نه خوزستان البته
comment
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
2
comment باسلام وعرض تبريك خدمت برادرعزيزمان جناب الباجي خلاصه جهت اطلاع متاسفانه مدتي بسيارزياداست كه شهرداري دست روي دست گذاشته هيچ
رسيدگي بخرابي اسقالت ورفع گرفتگي فاضلاب سطح شهردرنقاط بسيارهمچنان وازهمه بيشترعدم ساماندهي ورسيدگي به وانتهاي فروش ميوه كه خودمعضلي بسيارمهم وخطرافرين وقابل توجه كه بايدهرچه سريعتربرطرف گردددرصورت راهنمايي امده هرگونه راهنمايي هستم باتشكر
حسن زاده
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
4
comment اقای الباجی شما بهتر به فکر فرمانداراهواز وبخشداری اهواز باشید...
comment
علی
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
3
comment سرریز فاضلاب در اکثر خیابانهای اهواز وجود دارد و بوی تعفن در اکثر خیابانها به مشام می رسد اما کسی پاسخگو نیست آیا دفع فاضلاب اهواز در شان مردم است!
comment
سعيد حميديان مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
2
comment سلام عليكم
ما مردم حوزه اهواز از نمايندگاني كه مطالبات بحق مردم را فرياد مي زنند و تا حصول نتيجه پيگيري مي كنند حمايت مي كنيم .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
3
comment جناب دکتر الباجی تا وقتی که برخی سازمانها با واگذاری امتیازات (از قبیل خودرو/پرداخت حقوق مسئولین دفتر/منزل سازمانی/....) پست خود را بیمه می نمایند انتظار عزل و استعفا و بازنشستگی آنها را نباید داشت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
1
comment صد گفته چون نيم كردار نيست
comment
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
2
comment ممنون جناب آقای الباجی درخوداهوازمردم دربسیاری مواقع با مشکل آب ووجود بوی تعفن فاضلاب مواجه می باشند.بخاطررضای خدا اول یک خانه تکانی انجام دهیدبیش از 90درصدمشکلات مردم از
اب وفاضلاب می باشد
comment
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
0
comment اقای الباجی لطفا اول از هر چیز [...]اهواز که باعث و بانی تمام مشکلات شهر هستند.در ثانی خود اقای الباجی در طول این چند ماه چه کار مفیدی برای اهواز انجام دادید به جای این همه مصاحبه از عملکرد در مجلس هم توضیح دهید؟لطفا
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
0
comment کلا مدیریت [...] شهری و روستایی و اهواز با مشکل روبروست و نیاز به خانه تکانی نه فقط در سطح مدیران ارشد که معاونین نیز از تجربه,تخصص و کارآیی متناسب با نیاز استان برخوردار نیستند
comment
اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
1
0
comment جناب الباجی عزیز .مدیر[...] یادتون نره اقای [...]تموم صندلیای مدیران[...] رو همچنان دراختیار اصولگرایان دوران رییس جمهور سابق قرارداده و هیچ تغییر محسوسی نداده فراموش نکنیم عمر دولت رو به پایان هست و هنوز مدیران دولت قبل با همون تفکر و غیر همسو بادولت همجنان بر سرکار هستن پس اقای امدن اقای [...]چه دلیلی داشت! اقای [ع..]مدیر دولت سابق هست یا مدیر دولت تدبیر و امید!
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
1
comment احسنت ، تمامي معاونين استانداري و شهرداري و بخصوص سازمان[...] به دليل عملكرد بسيار ضعيف و لابي كري بايد عوض بشن و همچنين اعضاي شوراي شهر بايد بازخواست و محدود بشن چون تبديل شدند به يك مانع بزرگ بر سر راه توسعه و آباداني شهر .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
5
comment مدیران بی کفایت و بی انگیزه پروازی ، تیشه به ریشه توسعه استان زده اند.
مدیری تشریف میارن و روز سه شنبه ظهر تشریف میبرن !!!
هرماه میلیون ها تومان هزینه بلیط هواپیمای او بوده و برای کسی که تنها سه روز در محل کار خود حاضر است چهار خودروی مدل بالای اروندی و شماره ملی تخصیص داده شده که خدای نکرده خاطرشون مکدر نشود با ماشین های تکراری تردد کنند و دچار افسردگی شوند !!! یک خانه دوبلکس با آخرین تجهیزات نیز در اختیار دارن که به راحتی درآن قدم بزنند و احساس دلتنگی و دوری از خانواده نداشته باشند....آنوقت نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی در این حوزه علیرغم وجود شایستگی های لازم را منزوی نمودندکه جا برای پر کردن رزومه مدیران بی کفایت پروازی باز شود...
این از دست گلهایی به آب داده شده دولت آقای مقتدایی است ....
نماینده های جدید اگر فکری به حال ضعف مدیریتی استان نکنند به رای مردم خیانت کرده اند
اقای دکتر شریعتی باید در خصوص مدیران دستگاههای اجرایی استان که درآمد زا هستند و عمدتا هم پروازی هستند ، تجدیدنظر کنند... تمام درآمدهای این سازمانها و اداره کل ها به جیب شرکتهای سوری میرود که با زدو بندهای مدیران غیر بومی و پروازی به جیب پایتخت نشینان و دلالان درون استان میرود....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
5
comment پیشنهاد می گردد کمپینی علیه مدیران پروازی راه اندازی گردد.برخی از مدیران پروازی تنها یک شبانه روز در هر هفته در استان خوزستان حضوردارند .از نمایندگان محترم مجلس و استاندار محترم درخواست می گردد که به این موضوع رسیدگی نمایند.
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
1
comment دامپزشکی نیازمند تغییرات است.شوشان لطفا نظرات رو سلیقه ای انتشار ندهید
پاسخ ها
comment
احمدی
| Germany |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
comment دکتر کنارکوهی از بهترین مدیران دامپزشکی در سالهای اخیر بوده است. امیدورام ایشان در پست خود ابقا گردند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
1
comment چه کسی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان میشود?گزینه های مطرح .مهندس فتح الله ابوعلی ،دکتر کنارکوهی ،دکتر سید احمدی،مهندس سیف الله طاهری ،مهندس سید مجید موسوی
comment
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
1
comment چرا همه نظرات رو تو سایت نمیگذارید.انتخاب می کنید؟
comment
جعفري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
0
1
comment شوشان تو رو خدا انتشار بديد اقاي الباجي كي دكتر شدن نكنه از هولدينگ گرفتن دكتراشون رو دكتر[...] سلاااااام استااااااد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment اگردرحد شعار نباشد وپیگیری نمائید متشکریم ودست چنین نماینده های را که به فکر ملت هستند را می بوسیم
comment
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment الباجی فقط شعار میده. خیلی[...] از الباجی سالهاست هیچ کاری نتونسته بکنه. حالا الباجی و سواری و یوسفی میخوان قرمزش کنن. دیگه از این حرفا خسته شدیم. تنها راه حل مشکلات ما ظهور حضرت مهدی موعود میباشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment وضعیت مدیریت دانشگاه [...] چطور؟ کی مدیران و روسای نالایق و خصوصا غیر بومی در [...]ها و [...]ها تعویض می شوند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment همچنان که بقیه مدیران و روسا هنگامی که به پست و ریاست رسیدند شعار دادند ، ولی هیچ کاری نکردند و فقط و فقط به منافع خود و اطرافیان و فامیل پرداختند حالا هم نباید هیچ دل خوشی به این حرف ها داشته باشیم.
comment
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment گروه دانشگاه "موج چهارم" :

بیانیه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی تخلفات پژوهشی اخیر

در بیانیه جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان شده است: قطعاً با اعلام برائت از خود اجازه نخواهیم داد این لکه ی ننگ به پای همه ی اساتید شریف دانشگاه نوشته شود.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه “موج چهارم”، به دنبال اطلاعیه ی معاونت توسعه ی پژوهش دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بی اخلاقی علمی و تخلفات پژوهشی اخیر این دانشگاه، جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه جندی شاپور بیانیه ای صادر کرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران امروز:
کسانی که برداشت نادرست از بیت‌المال داشتند باید بازگردانند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment مهندس علیرحم کریمی مدیریت همیشه درصحنه امورعشایراستان بهترین گزینه جهادکشاورزی است شخصا امورات راپیگیری میکند
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment هارت وپورت شما واسه ما فقیربیچاره هاست دیدیم که مجلس نامه درخواست نمایندگان خوزستان را بعداز1ماه خواند وانهم چه وقت زمانی که استاندار منصوب شده بود بعد اقایان مصاحبه میکنن که به درخواست نمایندگان استان استانداربومی منصوب شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار