شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
شوشان: جلسه بررسی مشکلات منطقه ملاشیه با استاندار خوزستان در مسجد امام جعفر صادق (ع)ملاشیه برگزار شد. 

در این جلسه که پس از اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور جمعی از اهالی برگزار شد، دکتر غلامرضا شریعتی بر لزوم توجه تمام دستگاه ها و مدیران جهت رفع مشکلات ملاشیه و سایر مناطق حاشیه شهر تأكيد کرد.

استاندار خوزستان همچنین به  مشکلات آلودگی محیط زیست، آلودگی از کارخانه های اطراف ملاشیه و لزوم عوارض الایندگی، مشکلات بهداشتی و مشکلات آموزشی و کمبود مدارس در این منطقه اشاره و بر تلاش برای رفع این مشکلات تاکید کرد.

همچنین دکتر شریعتی با اشاره به مشکلات آب وفاضلاب در این منطقه خبر از اختصاص 15میلیاردی برای رفع آن داد. استاندار خوزستان گفت:باید استخدامی های  نفت، حفاری، فولاد وپتروشیمی بررسی شوند و با تهیه گزارش کاملی نحوه استخدام بومی و غیر بومی آنها مشخص شود.

دکتر شریعتی تاکید کرد: در صورتیکه استخدام غیر بومی آن ها بیش از حد مجاز و تعیین شده باشد قطعا اقداماتی را جهت اصلاح روند استخدامی ها انجام خواهیم داد. لازم به ذکر است در این جلسه فرماندار اهواز، شهردار اهواز، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز، مدیر شرکت گاز اهواز، مدیر پدافند غیرعامل استانداری،مدیرکل فنی و حرفه ای استان، جهت بررسی مشکلات و استماع خواسته های مردم، استاندار خوزستان را همراهی کردند.

 در ابتدای این امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) ضمن خوش آمدگویی به استاندار و به همراه تعدادی از اهالی ملاشیه برخی از مشکلات این منطقه را مطرح کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار