اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۹۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
امام جمعه موقت اهواز: مهمترین عامل حادثه ماهشهر، اداره شدن پتروشیمی ها توسط مدیران غیر بومی است/ همه مدیران پتروشیمی پروازی هستند/ وقتی مدیری پروازی باشد هیچ دلسوزی نخواهد داشت
از وزارت نفت می خواهیم نسبت به این سیاست غلط هرچه زودتر پایان دهد که این موضوع نیز یکی از عوامل افزایش نرخ بیکاری ست.
 شوشان: آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا ماهشهر و تشکر از عوامل اطفای این آتش سوزی اظهار کرد: برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث باید به دنبال علل آن بود و یکی از مهمترین عوامل آن اداره شدن پتروشیمی ها توسط مدیران غیر بومی است.

وی افزود: طبق گزارش های واصله، ۲۲ پتروشیمی در ماهشهر وجود دارد که یک مدیر آن هم خوزستانی نیست و همه آنها پروازی اند، وقتی مدیری پروازی باشد هیچ دلسوزی به اینگونه حوادث نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: از مدیران میانی پتروشیمی تنها ۱۵ درصد و از کارشناسان نیز تنها ۳۰ درصد خوزستانی هستند، با این شرایط نیز حتی کارگران فضای سبز نیز از استانهای دیگر خواهند بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مدیران متخصص خوزستانی با این شرایط دنبال کار هستند، لذا از وزارت نفت می خواهیم نسبت به این سیاست غلط هرچه زودتر پایان دهد که این موضوع نیز یکی از عوامل افزایش نرخ بیکاری در استان است.

آیت الله محسن حیدری در بخش دیگری از سخننان خو با اشاره به اجلاس منافقین در پاریس اظهار کرد: عربستانی ها در این اجلاس حضور داشتند، هرچه شر و فتنه در عالم اسلام وجود دارد، زیر سر عربستان است.

وی افزود: عربستان نیز می داند ظرفیت منافقین چقدر است و زمانی که با پادگان و سلاح در اختیار صدام بودند، نتوانستند کاری کنند، البته آنها به انسانهای ضعیف و کوردل که دنبال جدایی طلبی هستند، امید دارند.

خطیب نماز جمعه اهواز اظهار کرد: جای تعجب است که چرا وزارت خارجه ایران این اجلاس و کشور فرانسه را در این زمینه محکوم نکرده است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
محمد منتظر قائم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
1
comment حضرت آیت الله حیدری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را نیز فراموش نکنید که مدیران [...]و پتروشیمی ها با پولهای کلان دهان بسیاری از مسئولین را بسته اند و مسئولین در سایت ها به تعریف و تمجید از آنها مشغولند چرا که پولهای آنان به دستشان می رسد
comment
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment ضمن تشکر. موضوع انتصاب مدیران غیر بومی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز مشاهده می شود که متاسفانه باید گفت نه تنها عملکرد چندانی از انها دیده نمی شود ، بلکه از وجدان کاری نیز برخوردار نیسنتند. کاشکی حداقل مدیر اگر غیر بومی باشد دارای توانایی و عملکرد و ذلسوز به کار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار