شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
ایرنا: استاندار خوزستان با اشاره به دستورات رئیس جمهوری در زمینه ضرورت نظارت بر حقوق های نامتعارف گفت: این نظارت به صورت ملی انجام خواهد شد.

غلامرضا شریعتی عصر سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: به تبع نظارت بر حقوق های نامتعارف در استان نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه این نشست در خصوص ضرورت تغییر مدیران ستادی و اجرایی استان گفت: برای تغییر مدیران ستادی و اجرایی استان در حال ارزیابی هستیم و باید ارزیابی کامل انجام شود. 

شریعتی گفت: اگر چه با تغییر افراد تنها 10 تا 15 درصد مسائل حل می شود افزود ک در عین حال با نظارت مستمر بر کار مدیران بسیاری از مسائل به راحتی قابل حل و فصل هستند. استاندار خوزستان بیان کرد: برای تغییر هر مدیر نیز باید فرد تواناتری به جای آن پیدا کنیم و در این مقوله باید شرع و اخلاق را هم در نظر بگیریم.

وی در خصوص برخی مدیران پروازی این استان اظهار کرد: کسی که فقط خانواده اش در استان نباشد ولی خودش حضور فعال داشته باشد مدیر پروازی محسوب نمی شود.

شریعتی ادامه داد: برخی فرمانداران شهرستان ها در اهواز ساکن هستند و تنها در ساعات اداری در شهرستان محل خدمت خود حاضر می شوند که این امر ناپسند است.

*در خصوص انتقال آب تابع نظر دولت هستیم

استاندار خوزستان در خصوص رویکرد خود درباره انتقال آب کارون به دیگر استان های کشور گفت: ما تابع تصمیم و نظر دولت هستیم و رئیس جمهوری هم تاکید دارد که هیچ کسی نمی تواند آب را برای مصارف غیرشرب انتقال دهد که با این وجود سهمی اط استان تضییع نمی شود.

شریعتی اضافه کرد: استان خوزستان باید داشته های خود را حفظ کند و در استانی با این امکانات و قابلیت ها، باید شرایط زیست انسانی آن نیز فراهم باشد.

*از نظرات فعالان اقوام و کارشناسان استفاده می کنیم

وی در خصوص استفاده از نظر کارشناسان در امر مدیریت استان گفت: مصمم هستیم از تمامی افراد متخصص و نخبه استان در امور مختلف استفاده کنیم و در این راه نگاهمان حزبی نیست.
وی گفت: همچنین برای پسشرفت استان از نظرات کارشناسانه فعالان همه اقوام استقبال می کنیم زیرا اقوام در این استان حقی دارند و باید به حرف های آنها گوش دهیم.

*رفع مشکل بیکاری زمانبر است

استاندار خوزستان در خصوص مشکل بیکاری استان بیان کرد: این مسائل در درازمدت قابل حل است و به نتیجه می رسد زیرا که استان دارای پتانسیلهای سرمایه گذاری مختلف است.
شریعتی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری زمانبر است، تصریح کرد: تلاش ما ایجاد بستر و ساختارهای اشتغال و رفع موانع نابجا است.

*سفرهای استانی برای شناخت اولویت ها در تصمیم گیری است

وی در خصوص سفرهای شهرستانی خود در ابتدای تصدی مدیریت استان بیان کرد: این دیدارها برای آشنایی بیشتر با مسائل استان است چرا که برای رسیدگی به اولویت ها، با حضور در مناطق باید تصمیم گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار