اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
عذرخواهي شبانه مهران غفوریان از مردم عرب خوزستان
مهران غفوریان: هنرمندی که به اقوام اهانت کند هنرمند نیست. خاک بر سر هنرمندی که اقوام عزیز را مورد اهانت قرار دهد و من شخصا به مردم عرب خوزستان ارادت دارم .

شوشان: مهران غفوریان بازیگر طنز تلویزیون در مراسمی در اهواز رسما از عرب های اهواز عذرخواهی کرد.

مدتی پیش و به دنبال سخنان عجیب و توهین آمیز اکبر عبدی درباره عرب ها و پخش آن از شبکه سه سیما ، مهران غفوریان بازیگر نقش های کمدی در این باره به حالت کنایه طی کلیپی گفت: " "عرب ها خدا را شکر کنند که بدتر از این به آنها نگفت ! "

انتشار کلیپ مهران غفوریان با این لحن باعث ایجاد موجی از نارضایتی و رنجش شهروندان عرب  خوزستان شد.

غفوریان شب گذشته در سالن کارگر واقع در منطقه کمپلو اهواز طی مراسمی از مردم عرب استان عذرخواهی کرد و توضیح داد: مدتی پیش به دنبال حادثه منا ، اکبر عبدی سخنی در تلویزیون گفت و بعد از آن شبکه تی وی پلاس با من مصاحبه کرد که من منظورم با دولت سعودی بود و نه عرب ها. من نوکر عرب ها هستم. مصاحبه دقیقا در زمانی بود که همه مردم در حال همدردی با قربانیان بودند.

وی همچنین افزود: هنرمندی که به اقوام اهانت کند هنرمند نیست. خاک بر سر هنرمندی که اقوام عزیز را مورد اهانت قرار دهد و من شخصا به مردم عرب خوزستان ارادت دارم .

این بازیگر برنامه های طنز همچنین گفت: برادرم در منطقه عرب  نشین اهواز زندگی می کند و با آن ها معاشرت دارد.

در خلال سخنان غفوریان ، مجری برنامه گفت : به افتخار همه قومیت ها. که غفوریان حرف مجری را قطع کرد و گفت اصلا کاری به همه قومیت ها ندارم و من نوکر عرب های اهواز هستم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار